Millaista miestä voin tavoitella tinderissä
Kun kaikki kaatuu siihen etten ole töissä vaan eläkkeellä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä uskon, että voit löytää hyvän miehen, etenkin jos et superkomeita tavoittele :) ei tuon eläkkeellä olon niin paljoa pitäisi häiritä, jos ei edes muuta yhteen kumppanin kanssa. Joillain suorittaja-miehillä tietysti toiveissa toinen hyvin tienaava kumppaniksi, mutta varmasti muunlaisiakin on olemassa.
On siinä vähän eri vaiheessa elämää, jos toinen on jo eläkkeellä ja itsellä työuraa vielä 20 vuotta.
Haittaako se jotenkin?
Tirsk. Eihän näillä asioilla pitänyt olla mitään väliä miehille.
Vierailija kirjoitti:
Jep, yhtäkkiä naisen koulutuksella ja työllä onkin väliä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä uskon, että voit löytää hyvän miehen, etenkin jos et superkomeita tavoittele :) ei tuon eläkkeellä olon niin paljoa pitäisi häiritä, jos ei edes muuta yhteen kumppanin kanssa. Joillain suorittaja-miehillä tietysti toiveissa toinen hyvin tienaava kumppaniksi, mutta varmasti muunlaisiakin on olemassa.
On siinä vähän eri vaiheessa elämää, jos toinen on jo eläkkeellä ja itsellä työuraa vielä 20 vuotta.
Haittaako se jotenkin?
Riippuu varmasti eniten siitä miten paljon se eläkkeeseen johtanut sairaus vaikuttaa arkeen ja mitkä ovat tulot.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole väliä että naisella ei ole tuloja. Sillä on väliä että nainen on niin sairas että on ennen aikojaan työkyvytön. Tirsk vaan tyhmyydellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako se jotenkin?
Yleensä kyllä. Useimmat miettivät tätä suuren ikäeron suhteissa.
Mistä syystä olet eläkkeellä, sekin vaikuttaa?