Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista miestä voin tavoitella tinderissä

Vierailija
31.05.2024 |

Kun kaikki kaatuu siihen etten ole töissä vaan eläkkeellä. 

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Minkä ikäinen sä olet AP?

Niin 46v olen..juuri mies jonka kanssa sain matchin niin ghostasi kun saniin etten old töissä

Ap

Sano tuo jo profiilissasi. Mainitse myös vapaa-ajan harrastuksesi ja intohimon kohteesi, ettei tule kuvaa, että makaat vain pieruverkkareissa kotona

No sitähän mä pääasiassa teen. Olen kotona. On mulla mielenkiintoja mutta pääasiassa koti ja netti. Meinaat että laitan että olen eläkkeellä? Houkuttaako se jotain feikkejä utelijoita vaan tykkäämään?

Ap

Voit myös laittaa että olet työelämän ulkopuolella ja etsit vastaavaa miestä. 

No miten työelämän ulkopuolella oleva mies ketään elättäisi. 

Vierailija
22/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työelämän ulkopuolella oleva, kodistani nauttiva persoonallinen nainen... Laita jotain tämän kaltaista profiiliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työelämän ulkopuolella oleva, kodistani nauttiva persoonallinen nainen... Laita jotain tämän kaltaista profiiliin. 

Mitä tuo persoonallinen tarkoittaa?

Ap

Vierailija
24/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yksin loppuelämä?

Erosin pitkästä suhteesta, nyt mietin teinkö väärin vaikka mies oli kuspää

Ap

Vierailija
27/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli yksin loppuelämä?

Ap

No ei. Mene ihmeessä Tinderiin ja tykkää niistä miehistä jotka kiinnostaa. On toki aivan selvää, että suurimmalle osalle tuo eläkeläisyys (tai lähinnä siihen johtaneet syyt) on deal breaker, mutta hei, yrittänyttä ei laiteta. 

Vierailija
28/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli yksin loppuelämä?

Ap

En olisi noin pessimistinen. Eläkeläis-status voi olla hidaste, mutta este se ei ole. Ole kärsivällinen etsinnässä.

M35

Vierailija
29/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan paras laittaa jotain siihen vihjaavaa, ettet ole työelämässä. Tinder on sen verran pinnallinen ja ensivaikutelmaan perustuva juttu, että sitä kautta voi muutenkin olla vaikea löytää ketään, varsinkin kun on tuollaisia selviä rajoitteita jotka helposti säikäyttää miehet pois. Tosielämässä tutustuminen olisi sikäli parempi, että siinä se toisen luonne  vaikuttaa enemmän. 

Vierailija
30/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeaa ja tasokasta.

Vierailija
31/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot saanut jo enemmän mätsejä kuin keskivertomies saa vuodessa. Kyllä sieltä sulle mies löytyy. 

Mies 46

Vierailija
32/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

So last season. 

Etkö ole kuullut, ettei enää lähdetä Tinderiin...

Lidlin kesäbiisi, opiskele askeleet tiktokissa. 

Vierailija
33/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yksin loppuelämä?

Ap

En olisi noin pessimistinen. Eläkeläis-status voi olla hidaste, mutta este se ei ole. Ole kärsivällinen etsinnässä.

M35

Tuo vaan ottaa itsetunnolle että aina saa uudet pakit, ei jaksa enää edes yrittää

AP

Vierailija
34/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoittele niin komeaa ja muutenkin sinun mielestäsi parasta miestä kuin vain mahdollista.

Älä missään nimessä tyydy keski-ikäiseen tavispulleroon, ne lopulta pettää aina (jos vain saavat siihen mahdollisuuden) kun niiden ego on (suhteen sinuun saavutettuaan) huomiosi vuoksi räjähtänyt kattoon. Komea ei petä niin herkästi. Sillä on kokemuksia yllin kyllin ja saisi kenet vaan mutta valitsee sinut koska haluaa sinut. Tavisinssi ottaa kenet saa ja alkaa höpöttämääm alituiseen rakkaudesta jotta nainen koukuttuisi. Ole skarppina. Valitse mielestäsi paras. 

Vierailija
35/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olet tuon ikäisenä eläkkeellä kertoo että on joko keho tai pää rikki tai jopa molemmat. Ei semmoinen ole haluttu nainen. Jos olisit vain työtön niin se ei haittaisi.

Vierailija
36/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Ap

Vierailija
37/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Ap

Ei me täällä tiedetä millainen tyyppi olet livenä. Jos olet tosi kaunis ja mukava, niin tuskinpa eläke tai siihen johtaneet syyt ovat kellekään oikeasti kiinnostuneelle aikuiselle miehelle ylitsepääsemätön este.

Vierailija
39/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon, että voit löytää hyvän miehen, etenkin jos et superkomeita tavoittele :)  ei tuon eläkkeellä olon niin paljoa pitäisi häiritä, jos ei edes muuta yhteen kumppanin kanssa. Joillain suorittaja-miehillä tietysti toiveissa toinen hyvin tienaava kumppaniksi, mutta varmasti muunlaisiakin on olemassa.

Vierailija
40/48 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä uskon, että voit löytää hyvän miehen, etenkin jos et superkomeita tavoittele :)  ei tuon eläkkeellä olon niin paljoa pitäisi häiritä, jos ei edes muuta yhteen kumppanin kanssa. Joillain suorittaja-miehillä tietysti toiveissa toinen hyvin tienaava kumppaniksi, mutta varmasti muunlaisiakin on olemassa.

On siinä vähän eri vaiheessa elämää, jos toinen on jo eläkkeellä ja itsellä työuraa vielä 20 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme