Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sisarustesi määrä vaikuttanut siihen montako lasta sinulla itselläsi on?

Vierailija
31.05.2024 |

Monet tuntemani 10 lapsen äidit omaa myös sen 10 sisarusta.. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Alentavasti, koska olin suurperheen esikoinen ja sen lähes 20 vuotta, jonka asuin kotona, näin pikkulapsielämää niin paljon, että kiintiöni lähes täynnä loppuelämäkseni. 

Vierailija
22/31 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan oman kropan kantokyky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoistyttärenä ja kolmen villin veljen isosiskona päätin, että en hanki koskaan lapsia. No, yhden lapsen hankimme. Meillä on myös yksi tyttärentytär ja yksi bonuslapsenlapsi. En kestä lapsiperhehässäkkää, koska miehet eivät ota vähintään 50 %:n vastuuta lastenhoidosta. 

Vierailija
24/31 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole sisaruksia ja haaveilin lapsena siskosta, tai veljestä. Minulla on kaksi lasta ja on ihanaa, kun viettävät paljon aikaa yhdessä ja ovat selvästi toisilleen tärkeät. 

25/31 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun opiskelukaverini oli ainut lapsi, hän hankki 5 lasta perättäin.

Vierailija
26/31 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikuttanut. Olen itse ainut lapsi. Olisin halunnut kolme lasta, mutta sain kaksi.

Vierailija
27/31 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen sisko joka iskee poikaystäväkandidaattini ja kiusaa kaikilla mahdollisilla tavoilla on vaikuttanut siten että lapsimäärä nolla

Vierailija
28/31 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kouluttautuneet naiset haluavat tehdä ansiotyötään ja harvalla on varaa pitää pitkiä äitiys- ja hoitovapaita. Iso lapsilauma ei hoidu tosta vaan toisella kädellä. 

Vierailija
29/31 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoja nolla joten lapsia nolla mieheni iiihan samanlainen ilman sisarruksia 

Vierailija
30/31 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikuttanut. Mulla on seitsemän sisarusta, mutta itse halusin ja sain kaksi lasta. Pystyn antamaan molemmille laatuaikaa kahden kesken ja keskittymään heidän asioihinsa. Me sisarusten kanssa oltiin vain lapsilauma vailla minkäänlaista yksilöllisyyttä. Tämän vuoksi välit vanhempiin jäivät etäiseksi.

31/31 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikuttanut. Minulla on yksi sisarus. Pelkään, että joudun yksin hoitamaan vanhempiamme, kun he alkavat ikääntyä.

Haluaisin saada kolme lasta, jotta he voivat jakaa hoitovastuun minusta, kun olen vanha ja raihnainen. Toivon, että he suostuvat ja pystyvät minua hoitamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä