Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaverin takertuva äiti

Vierailija
31.05.2024 |

Hoidan alle kouluikäisiä lapsiani kotona ja muutettiin viime syksynä uudelle asuinalueelle. Koin tärkeäksi että lapsilla on virikkeitä ja kavereita, joten ollaan viikottain käyty perhekerhoissa yms, jotta lapset saa leikkiä muiden lasten kanssa. Yksi lapseni tutustui kerhossa mukavaan samanikäiseen lapseen ja lapsen äiti kysyi voidaanko vaihtaa numeroita, että lapset voisi silloin tällöin leikkiä keskenään. Näin tehtiin ja siitä alkoi mun piina.

Tämä toinen äiti alkoi siitä hetkestä lähtien lähettelemään minulle viestejä vähintään 10-20 per päivä. Lähettää vaikka en vastaisi mitään. Hän muutaman päivän viestittelyn jälkeen kertoi että olen hänen paras ystävänsä ja haluaa nähdä monta kertaa viikossa.

Päivääkään ei mene ilman että tulisi kymmeniä viestejä. Olen tilanteesta vähän ahdistunut, ei ole yhtään tyyliseni ihminen ja olen aika erakkoluonne enkä näe kavereita kuin ehkä kerran kuukaudessa. Ja kyseessä kauan tuntemani kaverit. En etsinyt kerhosta itselleni ystäviä vaan lapselle, mutta nyt jos sovitaan leikkitreffit niin tämä äiti istuu meillä vaikka 4h eikä meinaa lähteä pois. Tilanne on mielestäni kummallinen.

Nyt pohdin että miten saisin etäisyyttä ja tämän meidän välisen ystävyyden loppumaan niin että lapsi kuitenkin välillä voisi kaveriaan nähdä, vai onko ainoa keino katkaista välit koko perheeseen. 

Katkaise välit koko perheeseen

Vaihtoehdot

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän