Kuvaile suomalainen kulttuuri
Kommentit (58)
Ehkä paras sana kuvaa suomalaista kulttuuriä nykyisin on sana "Juureton".
Jokainen voi itse pohtia mitä mä tarkoitan sillä
Junttimainen
Ahdasmielinen
Perseestä
Yksi maailman parhaita; rehellisyys ja muiden auttaminen korostuu edelleen, somepalstojen sairasista kirjoituksista huolimatta.
Toisataiseksi vielä erittäin ahkeraa kansaa, kuten japanilaiset, töitä tehdään, elätetään itse itsensä ja perheensä.
Paljon pieniä sisukkaita pienyrittäjiä hyvän kotikasvatuksen ansioista: ei pelätä työtä.
Koulutettu väestä. Laajojen vapauksien maa. Tuomioistuin toimii, eikä ole korroptoitunut.
Poliisiin voi luottaa.
Paljon puhdasta luontoa.
Erittäin hyvä sosiaaliturva. Kaikki hoidetaan sairaaloissa ja lääkärissä, oli vakuutuksua tai ei.
Nämä ovat muutamia siinä, miksi Suomi on maailman onnellisempia maita, suomalasille itselleen.
Laiskoja, lihavia, juoppoja, hitaita ja flegmaattisia
Vierailija kirjoitti:
Yksi maailman parhaita; rehellisyys ja muiden auttaminen korostuu edelleen, somepalstojen sairasista kirjoituksista huolimatta.
Toisataiseksi vielä erittäin ahkeraa kansaa, kuten japanilaiset, töitä tehdään, elätetään itse itsensä ja perheensä.
Paljon pieniä sisukkaita pienyrittäjiä hyvän kotikasvatuksen ansioista: ei pelätä työtä.
Koulutettu väestä. Laajojen vapauksien maa. Tuomioistuin toimii, eikä ole korroptoitunut.
Poliisiin voi luottaa.
Paljon puhdasta luontoa.Erittäin hyvä sosiaaliturva. Kaikki hoidetaan sairaaloissa ja lääkärissä, oli vakuutuksua tai ei.
Nämä ovat muutamia siinä, miksi Suomi on maailman onnellisempia maita, suomalasille itselleen.
Kylläpä näin. Lisäisin tähän vielä, että on suuri maa. Ei tarvitse asua ahtaasti, tilaa on. Ja jopa kaupungeissa löytyy luontoa, viheralueita ja lähimetsääkin.
Suomalainen sisu on kuolemassa paskat housuissa yksin jossain palvelutalon siivouskomeron lattialla.
Vaikeaa, kun siihen kuuluu niin paljon ruuasta musiikkiin ja käytöstavoista mytologiaan.
Perussuomalaiset väittävät olevansa suomen ja suomalaisten puolella. Kaikkea muuta.
Nyt leikataan urheilijoilta, kulttuurista, sivistyspalveluista, taiteesta. Mitä jää, mikä hyöty tällä valtiolla ylipäätään enää on, jos kansalaisilla ja suomalaisella kulttuurilla ei ole valtiolle mitään arvoa? Mitä puolustettavaa tänne jää sotatilanteessa?
Koiraa ja viinaa palvova ylimielinen pakana kansa.
Suttuinen
Ikävä
Särmätön
Uskaltamaton
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa, kun siihen kuuluu niin paljon ruuasta musiikkiin ja käytöstavoista mytologiaan.
Hahaha tämä oli ihan paras :D Lähinnä siksi kun noita ei ole.
Sisäänpäin kääntynyt, mutta silti huonoitsetuntoinen, kompleksinen - mutta ei liian. Kulttuurisesti melko yhtenäinen maa, huomattavana poikkeuksena muutamat vähemmistöt.
susi