Mitä paremmat ihmiset grillaa ?
Me juntit grillaamme makkaraa ja herkkusieniä. ja tietysti halloumia. Mitä porvaristolla menee ? entä lisukkeet ? ja juomat ?
Kommentit (57)
Kun syö työn puolesta kalleimmissa ravintoloissa Michelin-annoksia maistuu rasvainen halpamakkara ja uudet perunat voilla ja suolalla taivaallisilta.
Vierailija kirjoitti:
Parsaa
Kitkerää tulee grillissä, en tykkää. Enkä varsinkaan pekonin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei AINAKAAN maissia!
Jotkut NHL-lätkäjuntit grillaa maissia ja jauhelihapihvejä 🤣
Nam 😋
Kobe-härkää menee paljon, siis sitä aitoa Hyogon prefektuurissa kasvatettua. Tryffeliä menee lisukkeena, valkoista parsaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun syö työn puolesta kalleimmissa ravintoloissa Michelin-annoksia maistuu rasvainen halpamakkara ja uudet perunat voilla ja suolalla taivaallisilta.
Ei rasvaiset makkarat kyllä maistu taivaallisilta. Rakastan itse lohta grillattuna ja kasvisnyyteistä itsetehtyjen salaattien kera.
Naudanrintaa, possunkylkeä, nyhtöpossua ja karitsan karetta.
Vierailija kirjoitti:
Herkkusienet ei todellakaan ole rahvaan grilliaines.
No hitto. Oon sitten rikkonut rahvaan etikettiä
t. ralleissa viihtyvä jääkiekon seuraaja
Vierailija kirjoitti:
Kobe-härkää menee paljon, siis sitä aitoa Hyogon prefektuurissa kasvatettua. Tryffeliä menee lisukkeena, valkoista parsaa.
Lisukkeena tryffeliä, no niin varmaan. Ja pelkkää parsaa, juupa juu🤥
Vierailija kirjoitti:
Mä oon luullut, että nyhtis on meidän junteroiden juttu.
Vierailija kirjoitti:
Minkä annoksen mikelllä viimeksi söit ?
Vierailija kirjoitti:
Aijai. Se on kyllä herkkua 😋
Vierailija kirjoitti:
Alligaattorin lihaa ja mustekalaa
Ei nuo maistu millekään. Alligaattorikkn on vain sitkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei AINAKAAN maissia!
Sinä incelli taas syöt tasan sitä, mitä äitisi eteesi tuo.
Vierailija kirjoitti:
Miten Kobe-härästä saa grillissä parhaan ?
Kultaotsaahventa oli eilen, tänään mentiin ihan perinteillä sisäfile pihveillä. Asiaan kuuluvat vihannekset ja salaatit. Juomana kesällä tietenkin cote de provence rose ja pellegrino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei AINAKAAN maissia!
Maissihan on hyvää grillattuna kun laittaa kunnolla voita päälle ja itse tehdyistä jauhelihapihveistä saa kunnon purilaiset. "Oklahoma onion burger" on hyvä herkku vaikka onkin Ameriikan pula-ajan reseptejä (=lihaa jatkettu sipulilla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rasvaiset makkarat kyllä maistu taivaallisilta. Rakastan itse lohta grillattuna ja kasvisnyyteistä itsetehtyjen salaattien kera.
Minäkin
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon luullut, että nyhtis on meidän junteroiden juttu.
Ehkä Ameriikan junttien muttei perinteisten Suomi-junttien. Jos nyhtösika on junttia niin sitten kannattaa olla ihan reilusti juntti vaan.
Sitä mitä Jutikin