Kesän vihaajien ketju
En varmasti ole ainoa joka vihaa hellettä, tuskaisen kuumaa ilmaa, sitä että aurinko porottaa niin kuumasti ettei ulkona voi olla, sitä että öisin ei pysty nukkumaan kuumuuden takia, iltaisin ei väsytä valon takia joten ei pysty menemään nukkumaan, sitä että kun yrittää olla varjossa ulkona niin joutuu hyttyshyökkäyksen kohteeksi. Vihaan sitä miten vaatteet liimautuu hikiseen ihoon, jalat joko hikoilee tai likaantuu sandaaleissa. Lisääkin voisin avautua syistä miksi eniten vihaan kesää.
Tämä on vertaistukiketju meille kesän vihaajille. Kerro sinä mikä sinusta on kamalinta ja ahdistavinta siinä, että on kesä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ihanan lämmintä on. Tykkään ja nautin täysillä!
Samoin. On mukavaa kun ei tarvitse enää palella.
J umalauta tällä palstalla pörrää v ajakki- id areita haastamassa riitaa ihan jokaisessa ketjussa.
Toivottavasti saatte lämpöhalvauksen ja ihosyövän.
Näin kerrostalossa asuvana kesä on hirveää aikaa. Kämppä ei viilene millään, autotien melun vuoksi ei voi nukkua ikkuna auki. Läpivetoa ei saa. Ostin ilmastointikoneen, mutta koska ikkuna ei aukea kunnolla (on vain sellainen hyttysverkollinen kapea tuuletusikkuna), niin siitä koneestakaan ei ole hyötyä kun puhaltaa kuuman ilman takaisin asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja teitä yhdistää: ylipaino.
Höpsis. Olen kärsinyt kesästä aina. Jo lapsena ja sillonkin kun BMI oli 17. Edelleenkään ei ole ylipainoa ja vihaan kuumuutta niin paljon.
ELÄKÖÖN KIVESHIKI!
T: HELLEHULLU NAKUPELLE
Vierailija kirjoitti:
Näin kerrostalossa asuvana kesä on hirveää aikaa. Kämppä ei viilene millään, autotien melun vuoksi ei voi nukkua ikkuna auki. Läpivetoa ei saa. Ostin ilmastointikoneen, mutta koska ikkuna ei aukea kunnolla (on vain sellainen hyttysverkollinen kapea tuuletusikkuna), niin siitä koneestakaan ei ole hyötyä kun puhaltaa kuuman ilman takaisin asuntoon.
Itse en voisi siksi nukkua öitäni ikkuna auki, koska uhkana voi olla sateen tai eläininvaasion (ötökät, linnut, oravat) tuleminen sisään. Sade tulee vaikka siitä hyttysverkollisesta tuuletusikkunastakin sisään, jos vähänkään tuulee asuntoon päin.
Vihaan teitä kaikkia. Varsinkin huonokuntoisia hiekkateitä.
Vihaan kesää vaikka ei olisi hellettäkään, en kestä aurinkoa, siitä tulee aina kamala päänsärky.
Kyllä kesän lämpimät päivät ovat jokaiselle parasta aikaa! Ei tarvitse palella, energiaa riittää ja treeni maistuu. Jatkuisivat nämä helteet vaikka jouluun asti!
Mä tykkään kyllä kesästä kunhan hellepäivät on satunnaisia ja yksittäisiä. Nämä helleputket on ihan helvetistä.
Sellainen 17-22 astetta plussaa, pientä tuulenvirettä sekä pilvenhattaroita taivaalla varjostamassa porotusta sekä välillä kunnon sadepäiviä on oikeinkin jees enkä mä sellaista kesää vihaa yhtään. Se ihana raikkaus ja tuoksu kesällä sateen jälkeen on ihan taivaallista.
Tuollaisilla säillä on ihanaa olla ulkona ja aktiivinen. Sen sijaan nämä reilusti päälle +20 asteessa pysyttelevät porotuspäivät ja täysin tuulettomat, tunkkaiset yöt saa vain pahalle päälle ja ihan fleguksi. Ei tosiaan huvita mikään ja valoisa vuodenaika menee ihan haaskuun.