0.45€ tilillä, jääkaapissa 1 makkara ja 2dl maitoa, rahaa tulee maanantai, miten selvitä?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma poistunut. Voitin lotossa 9 oikein. Meinasin unohtaa koko asian.
Ap
Älä esitä minua trolli!
Ap
Nyt paastoat pari päivää. Pidä huolta että otat suolaa välillä, älä juo kuitenkaan koko ajan, se vaan huuhtelee ja laimentaa elimistöä. Syö ensin se makkara viimeisenä ateriana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei näitä poisteta? Minäkin ilmiannoin.
Miksi asiallinen aloitus poistettaisiin?
Ap
Keskustelu | Aihe vapaa | 15:10 | 29.5.2024 | 9
Tili 11e miinuksella
Käteistä 1,55e
Ei ole minun aloitus
Ap
Oli minun aloitus. Edellinen oli joku muu. Trolli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo urheiluharrastus vie kaikki rahasi niin tyystin, että olet sen vuoksi muutamia päiviä syömäti, niin eikö kannattaisi luopua noin kalliista harrastuksesta?
Minäkin ostelisin mielelläni vaikka kultakelloja harrastuksekseni, mutta taloudellisesti se on täysin mahdotonta.
Ei ole muuta tekemistä kuin urheilu se on ainut mitä teen
Ap
Joku yrittää olla minä.
En koskaan ole urheillut .
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Heräät hieman myöhään tähän tilanteeseen. Eihän tuossa enää ole paljoakaan tehtävissä, paastoat vaan. Maanantaina suunnittelet rahankäyttöäsi hieman pidemmälle, aina seuraaviin tukiin asti. Annostelet ja säännöstelet.
Vaikea suunnitella kun saa rahaa niin vähän että se ei yksinkertaisesti riitä!
Ap
No sit olet ilman ruokaa, jos olet noin kertakaikkisen avuton. Mitä oikein kuvittelet, että sinun hyvinvointisi olisi jotenkin jonkun muun vastuulla? Kasva aikuiseksi ja kanna itse vastuun elämästäsi!
Kelan vika kun leikkasi tukia
Ap
Ei sun hyvinvointi ole myöskään Kelan vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo urheiluharrastus vie kaikki rahasi niin tyystin, että olet sen vuoksi muutamia päiviä syömäti, niin eikö kannattaisi luopua noin kalliista harrastuksesta?
Minäkin ostelisin mielelläni vaikka kultakelloja harrastuksekseni, mutta taloudellisesti se on täysin mahdotonta.
Ap
Joku yrittää olla minä.
Ap
Paitsi kansakoulu hiihtokilpailussa vuonna 1962 oli 13.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joku yrittää olla minä.
Ap
Paitsi kansakoulu hiihtokilpailussa vuonna 1962 oli 13.
Joku valehtelee, olin 7. vuonna 1963
Vierailija kirjoitti:
Nyt paastoat pari päivää. Pidä huolta että otat suolaa välillä, älä juo kuitenkaan koko ajan, se vaan huuhtelee ja laimentaa elimistöä. Syö ensin se makkara viimeisenä ateriana
Söin jo makkarana
Ap
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂
Miksi naurat minulle?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Heräät hieman myöhään tähän tilanteeseen. Eihän tuossa enää ole paljoakaan tehtävissä, paastoat vaan. Maanantaina suunnittelet rahankäyttöäsi hieman pidemmälle, aina seuraaviin tukiin asti. Annostelet ja säännöstelet.
Vaikea suunnitella kun saa rahaa niin vähän että se ei yksinkertaisesti riitä!
Ap
No sit olet ilman ruokaa, jos olet noin kertakaikkisen avuton. Mitä oikein kuvittelet, että sinun hyvinvointisi olisi jotenkin jonkun muun vastuulla? Kasva aikuiseksi ja kanna itse vastuun elämästäsi!
Kelan vika kun leikkasi tukia
Ap
Ei sun hyvinvointi ole myöskään Kelan vastuulla.
Ihan laki sanoo että kelan pitää maksaa suomen kansalaiselle ihmisarvoinen elämä
Ap
Pussi makaroonia ja paloittelet makkaran sinne sekaan. Jaat siitä aterian jokaiselle päivälle.
Ongelma poistunut. Voitin lotossa 9 oikein. Meinasin unohtaa koko asian.
Ap