Treenasitko nainen itsesi minttiin kesäksi?
Teitkö uudenvuodenlupauksen ja aloit käymään salilla? Saitko itsesi biitsikuntoon? Vai jätitkö homman kesken?
Kommentit (27)
En en ja en. En tee mitään typeriä uudenvuodenlupauksia.
En, synnytin 10 päivää sitten. Lihoin raskauden aikana 25kg.
En tehnyt uudenvuoden lupauksia. Salitreeni on ollut arkea jo vuosia, ja kroppa sen mukainen.
En tietenkään. Etniset miehet rakastavat reheviä muotoja ja niitä on tullutkin runsaasti lisää.
Hyvää ruokaa ja seksiä saa todella helposti suoraan kotiin joten asiat on paremmin kuin hyvin.
Ei ole tarvetta. Oon painanut saman, mitä painoin parikymppisenä, kohta 25 vuotta. 56 kg. Olen ikäni harrastanut kestävyysurheilua ja juossut tusina maratoniakin ja kisannut triathlonissa ja duathlonissa niin ei ole mitään tarvetta olla jotenkin erityisen mintissä just kesäksi.
Vierailija kirjoitti:
Se vauvahan syntyi jo. Kilot katoaa kun vauva syntyy.
En, mutta kesällä treenaan. Ei kroppa missään pahassa kunnossa ole. Ostin minishortseja, kun ei ole mitään selluliittia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla kunnossa 24/7/365.
Olispa joskus KAIKKI kunnossa 24/7/365. Aina joku paikka hajoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo
Treenaan jatkuvasti, mutta ei sillä saa aikaan niin suuria muutoksia, että se missään näkyisi.
Että minttiin...
Minä menen nyt vinttiin ja vien tämän typerän aloituksen sinne🤦
Treenasitko sinä mies? Tuskin, kun katsoo noita kaljamahoja joita tulee vastaan.
Yritän treenata, paino pudonnut kevään aikana 5kg, mutta vielä olis 10kg tavoitteeseen. Ehkä sitten ensi vuoden kesällä.
Vierailija
Älä hyvä ihminen usko sokeasti lehtiä, joissa joku julkkis on HETI synnytettyään aivan ennallaan.
Tai jopa paremmassa kunnossa.
Ne ovat valheita ja suoranaista probagandaa.
6kg tuli lisää. Vaaka näyttää nyt 101kg.