Li Andersson: Ei Natolle
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmisto ajaa Venäjän asiaa täysin avoimesti.
Ota pillerisi: PS poliitikot ovat anoita suomessa jotka ovat täysin julkisesti, tweetit on tallessa, ihannoineet Putinin Venäjää. Se oli juurikin eurovaaliehdokas Tynkkynen joka twiittasi kuinka hienoa olisi jos Putin johtaisi myös suomea.
Minä olen vihervasemmistoa ja pitkän linjan kommareiden ja Putinin vastustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idioottipersulla ei mene vahvasti tänäänkään, jos älyllisin teko on kaivaa ikivanhoja videopätkiä.
Totuus ei häviä edes teidän sensuurissanne stasilaiset.
Sä et näemmä edes tiedä mikä stasi oli, voi pientä mussukkaa.
PS trollitoimisto yrittää nyt kaikkensa.Ymmärtäkää hyvät ihmiset, että nää saa palkkaa siitä kun kirjoittelevat tänne mustamaalauksia muiden puolueiden ehdokkaista... lol ...
Kyllä teillä persuilla menee huonosti kun muuta ette keksi kuin kaivella vanhoja juttuja esiin.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki.
Tilanteen muuttuessa on järkevää vaihtaa mielipidettä.
Li ajaa isoa saastuttavaa dieseliä ja on muka vihreä
Vierailija kirjoitti:
Miksi suollat vanhaa paskaa?
Ilmiannettu.
Miksi ilmiantosi ei toiminutkaan? Tämä on suorastaan historiallista tällä palstalla että sääntöjenmukainen keskustelu ei lähde samantien poistoon kun Silakka ilmiantaa.
Vierailija kirjoitti:
Tilanteen muuttuessa on järkevää vaihtaa mielipidettä.
Tämän ketjun videoiden on tarkoitus valottaa näiden henkilöiden ajatusmaailmaa, heidän itsensä kertomana. Jos joku on oikeasti tullut noihin johtopäätöksiin ja päätynyt tuohon maailmankuvaan niin eikö se mielestäsi kerro tästä ihmisestä ihan riittävästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota pillerisi: PS poliitikot ovat anoita suomessa jotka ovat täysin julkisesti, tweetit on tallessa, ihannoineet Putinin Venäjää. Se oli juurikin eurovaaliehdokas Tynkkynen joka twiittasi kuinka hienoa olisi jos Putin johtaisi myös suomea.
Olet kommari ja vastustat kommareita. Sinähän olet melkoinen kameleontti.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen PS äänestäjä saa hävetä silmät päästä millaisia avo-hoitopotilaita tämäkin ketju on kerännyt puoleensa.
Ei kai heidän tarvitse vasemmistoliiton äänestäjien kommentointia hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idioottipersulla ei mene vahvasti tänäänkään, jos älyllisin teko on kaivaa ikivanhoja videopätkiä.
Totuus ei häviä edes teidän sensuurissanne stasilaiset.
Sä et näemmä edes tiedä mikä stasi oli, voi pientä mussukkaa.
Mutta meidän Tavja tietää.
Onko li sitten sodanlietsoja venäjää vastaan vai ei? Eli vastaavasti onko hän bidenisti vaikko putinisti? Kyllä vai ei?
Vai onko taas niin että eri vastaukset annetaan eri ryhmille ja joka osaa parhaiten valehdella kaikille on paras politiikko, joka taas vaati ettei itse usko yhtikäs mihinkään muuhun kuin omaneduntavoitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan todellisuudessa...
Vierailija kirjoitti:
Onko li sitten sodanlietsoja venäjää vastaan vai ei? Eli vastaavasti onko hän bidenisti vaikko putinisti? Kyllä vai ei?
Vai onko taas niin että eri vastaukset annetaan eri ryhmille ja joka osaa parhaiten valehdella kaikille on paras politiikko, joka taas vaati ettei itse usko yhtikäs mihinkään muuhun kuin omaneduntavoitteluun.
Venäjän kommentti huomioitu ja heitetty roskakoriin.
Li on kaukaa viisas. Lännelle tulee käymään tulevaisuudessa huonosti. Siinä maailmassa kannattaa olla vaikka ennemmin Venäjän satelliittivaltio.
Vierailija kirjoitti:
Li on kaukaa viisas. Lännelle tulee käymään tulevaisuudessa huonosti. Siinä maailmassa kannattaa olla vaikka ennemmin Venäjän satelliittivaltio.
Kato rolli on vielä hereillä, ota hieman lisää votkulia ja suolakurkkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpa harrastus sulla, kun etsit vaan vanhoja klippejä.
Oliko sinulla joku argumentti itse asiaan? Ei tainnut olla mitään sanottavaa?
Mikä on oma argumenttisi jauhaa vanhoja juttuja?
No ei, liimatukka