Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: ei puhuta naisille

Vierailija
30.05.2024 |

eikä tietenkään myös kosketa, eikä katsota päin.

Loppuu syytökset.

Kommentit (680)

Vierailija
161/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhu naisille enkä puutu mihinkään tilanteeseen mihin voisin kuvitella olevan puuttumisen tarvetta. Esimerkiksi havaitessani potentiaalisen ahdistelutilanteen, en mene väliin koska jos olen tulkinnut tilanteen väärin, minut cänceloidaan heti.

Töissä en puhu naisille. Jos olemme kahvittelemassa ja tilaan tulee nainen, juon kahvini nopeasti pois alta ja lähden menemään. En halua ottaa riskiä siitä että minua syytetään jostakin. Jos pitää kokoustaa naisen kanssa, varmistan että neukkarissa 

---

Sosiaalisia taitoja voi kehittää. Mene vaikka jollekin kurssille tai psykologille juttelemaan.  Normaalit ihmiset pystyvät kommunikoimaan muiden ihmisten kanssa kyllä. Jos tämä sinulle tuottaa näin suuria vaikeuksia niin jonkinmoinen apu varmaan olisi tarpeen ja parantaisi elämänlaatua huomattavasti. Apua on saatavilla, on todella surullista että joidenkin tunnelukot tai sosiaaliset taidot ovat niin huonolla tasolla että se nuinkin suuresti vaikuttaa arkeen. 

Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti sinulla on uskallusta hakea apua. 

Tällä palstallahan naiset sanovat että jokainen mies on potentiaalinen uhka. Eikö sitä pelkoa nimenomaan hälvennä se, että miehet ymmärtävät tuon pelon ja tekevät tiöaa turvalliseksi?

Miksi minun pitäisi mennä hoitoon kun koitan mukautua naisten vainoharhoihin, eikö parempi olisi että vainoharhaiset naiset menisi hoitoon?

Vierailija
162/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puhu livenä naisille. En edes töissä. Lähetän sähköpostia.

Ei ole syytetty ahdistelusta.

ajattelustakin voi tehdä metoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko miten paljon nämä miesten syyllistämiset mediassa vain luovat lisää vastakkainasettelua sukupuolten välille? Tämä palsta on muuttunut todella myrkylliseksi nyt näiden mediajuttujen myötä. Mikään ei ole koskaan muuttunut paremmaksi syytöksillä. 

Vierailija
164/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut tämän käyttöön jo vuosikymmeniä sitten, kohtelen varsinkin nuoria naisia kuin ilmaa. Tämäkään ei näytä kelpaavan, eräskin näytti kieltä kun en reagoinut häneen mitenkään.

Vierailija
165/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin nauran :D

Otsikko: Miehet: ei puhuta naisille

Ketju: Miehet puhuneet naisille jo kahdeksan sivun verran.

No kun naisilta on pakko saada edes jotain huomiota vaikka sitten tulemalla kiukuttelemaan mammapalstalle. 

Jos eivät oikeasti naisille haluaisi jutella niin pysyisivät ylilaudalla eivätkä edes vilkuilisi tänne. 

Vierailija
166/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten tehdä jos vaikkapa työhaastattelija on nainen. Tehdäänkö sillein että molemmat kattoo eri suuntiin ja kirjoteraan paperille jos on jotain asiaa.

Vaadin että haastattelun tekee mies. Minulla on oikeus oikeudenmukaiseen kohteluun eikä joku miesvihaaja haaska pysty eikä halua siihen. Jos vaatimukseen ei suostuta, teen tutkintapyynnön ja otan yhteyttä liittoon.

Vierailija
167/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin nämä palstahullut saivat hyvä idean! 

Muistakaa sitten pitää mielessä tuo ettette vahingossakaan tule naisille juteltua! 

Juuri kerroin kuinka minä ja muut miehet emme töissä puhu naisille, ja ensimmäinen kommentti oli että pitäisi hakeutua hoitoon.

Päättäkää jo.

Vierailija
168/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko miten paljon nämä miesten syyllistämiset mediassa vain luovat lisää vastakkainasettelua sukupuolten välille? Tämä palsta on muuttunut todella myrkylliseksi nyt näiden mediajuttujen myötä. Mikään ei ole koskaan muuttunut paremmaksi syytöksillä. 

Ei vaan miesten tekemät seksuaalirkokset ja siitä noussut keskustelu. Naiset vaan kyllästyivät lopulta.

Vierailija
169/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on muuttunut myrkyllisemmäksi sen jälkeen kun ylilautalaisia tänne putkahti. Todistaa hyvin sen, että osa miehistä nyt vain ei osaa naisten kanssa kommunikoida ja tekevät tilasta naisille ikävän.

Surullisinta on, että koska ulkoa päin ei voi tietää kuka on ylilautahullu niin naisten pitää olla varauksellinen kaikkia miehiä kohtaan. 

Vierailija
170/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestien kirjoittaminen ketjuun ei ole puhumista. Se on samaa kuin vessan seiniin kirjoittelu

Vierailija
171/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan tarkastamaan, että vieläkö miehet puhuvat täällä naisille ja kyllä edelleen kovasti herrojen suut näyttävät käyvän.

Vierailija
172/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhu livenä naisille. En edes töissä. Lähetän sähköpostia.

Ei ole syytetty ahdistelusta.

ajattelustakin voi tehdä metoon

Minäpä ahdistelen kaikkia maailman naisia jotka ei oo sukua mulle. Koko ajan yhtälailla jokaista omassa mielessäni.

Vierailija
173/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä aina miettii, että onko kyseessä jo syntymästä asti ollut kehityshäiriö, huono kasvatus vai myöhemmin ajautunut vääriin porukoihin. Jos ei osaa normaalisti kommunikoida kaikkien kanssa. 

Vierailija
174/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun naisilta on pakko saada edes jotain huomiota vaikka sitten tulemalla kiukuttelemaan mammapalstalle. 

Jos eivät oikeasti naisille haluaisi jutella niin pysyisivät ylilaudalla eivätkä edes vilkuilisi tänne. 

Ei ole suurempaa mahtia kuin av-mamma, mikä pystyisi edes lähellekään saman verran vetämään inkkeleitä puoleensa.

Vierailija
175/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten tehdä jos vaikkapa työhaastattelija on nainen. Tehdäänkö sillein että molemmat kattoo eri suuntiin ja kirjoteraan paperille jos on jotain asiaa.

Vaadin että haastattelun tekee mies. Minulla on oikeus oikeudenmukaiseen kohteluun eikä joku miesvihaaja haaska pysty eikä halua siihen. Jos vaatimukseen ei suostuta, teen tutkintapyynnön ja otan yhteyttä liittoon.

No nyt sä taas puhut naisen kanssa :D

Eli vaadit siis miestä tai av-mammaa.

Vierailija
176/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi maailma on täynnä ihania, mukavia ja fiksuja miehiä eivätkä kaikki ole tällaisia sekopäitä.

Aina tämä myytti että on muka joku muka "kunnon" miesten maailma. Mitä te oikeasti miehistä tiedätte? Ette mitään. Jos teidän femu piireissänne onkin joku hampputeetä lipittävä homo alexei joka laillanne vihaa miehiä, niin mitä luulette sen todistavan?

Vierailija
177/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin nämä palstahullut saivat hyvä idean! 

Muistakaa sitten pitää mielessä tuo ettette vahingossakaan tule naisille juteltua! 

Juuri kerroin kuinka minä ja muut miehet emme töissä puhu naisille, ja ensimmäinen kommentti oli että pitäisi hakeutua hoitoon.

Päättäkää jo.

Jos hoito onnistuu niin opitte puhumaan naisille kuten fiksut miehet osaa. Niin kauan kun olette myrkyllisiä niin on parempi olla puhumatta.

Mammat täällä varmasti kaikki kanssani toivovat sinullekin paranemisia jotta olisit kykenevä kommunikoimaan kaikkien ihmisten kanssa normaalisti.

Haleja sinulle ja paljon tsemppiä sosiaalisten taitojen opetteluun! 

Vierailija
178/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ei kai ne muutenkaan paljon puhele asioistaan avo avioliitossa. Varsinkin jos kyse sisustamisesta tai kalustamisesta tai urheilusta. Häh?

Vierailija
179/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestien kirjoittaminen ketjuun ei ole puhumista. Se on samaa kuin vessan seiniin kirjoittelu

No, onhan tuokin tietenkin tapa huijata itseään :D

Vierailija
180/680 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä aina miettii, että onko kyseessä jo syntymästä asti ollut kehityshäiriö, huono kasvatus vai myöhemmin ajautunut vääriin porukoihin. Jos ei osaa normaalisti kommunikoida kaikkien kanssa. 

Jep, kaikki juontavat alkunsa siihen yhteen kromosomivirheeseen.