Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vieraantunut perheestä, kadottanut tunne yhteyden lapsiin.

Vierailija
30.05.2024 |

Meillä on lapset alle vuoden ikäerolla. Olin kotona kunnes nuorin oli 3. Työnantajan laittoi pillit pussiin mun hoitovapaan aikana. Mun alalla oli tosi vaikeaa löytää töitä ja kuin ihmeen kaupalla sain työn, jossa olin 4 päivää ja 3 yötä viikossa poissa töistä. Mies otti vastuuta perheestä. Tein pitkiä päiviä ja illan päätteeksi rojahdin työkämppään nukkumaan. En juuri jaksanut kaivata perhettä. Sitten pitkä matka kotiin 3 päiväisen viikonlopun viettoon. Tätä jatkui 2 vuotta kunnes työnantajalla avasi toimipisteen kotikaupungissaan me ja siirryin sinne. Nyt ole vuoden tehnyt saman työtuntimäärän 5 päivänä viikossa, työmatka kestää vain 15min entisen ikuisuuden sijaan. Kaikki pitäisi olla hyvin, mutta tunnen oloni ulkopuoliseksi perheessä. Olen menettänyt tunne yhteyden jotenkin. Miehellä on lapsi kova ikävä, jos ovat jossain, minulla ei, eivät käy edes mielessä. Tilanne hävettää ja surettaa, mä en kaipaa perhettäni enää, en jotenkin löydä paikkaanu, en ole lapsille tärkeä. Kaduttaa tekemäni ratkaisu, jota ei voi muuttaa. Luulin tekeväni oikein taloudellisen pakon edessä 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne muuttuu, kun vietät aikaa lasten kanssa. Eikä se yhteinen aika tarvitse olla samanlaista kuin isällä ja lapsilla.

Vierailija
2/3 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vuodessa muuttunut . Lasten nahistelu ja mekastus käy hermoille. Kotityöt ja perheen kanssa vietetty aika tuntuu työlle, en nauti yhtään vaikka hoitovapaalla oli ihanaa olla pienten kanssa. Ahdistaa kuunnella vieraiden vauvojen itku tai marketin lattialla karjuva lapsi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Meillä ei ole lapsia, mutta töiden takia asuttiiin miehen kanssa vuosia eri paikkakunnilla arkiviikot. Kun alettiin taas asua yhdessä, ahdisti hirveästi. Ahdistaa edelleen.