Pelaava mies
Mieheni pelaa usein kavereidensa kanssa tietokonepelejä. Minua ärsyttää tuo "pelislangi" ja miesten käyttämät pelitermit. Tuntuu välillä kuin olisi teinin kanssa yhdessä, vaikka mies kohta jo 30- vuotias.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
30 ja pelaa pelejä ! Muhahhhaa.
Osta sille pikkuautoja. Voi välillä leikkiä niillä.
Pitäisiköhän...
Jaa, niin pelaa mun mieskin. Ja minä. Ollaan neljänkymmenen, kumpikin pelannut jo ennen kun tavattiin. Pelaaminen on harrastus siinä missä muutkin, siihen kuuluu ihan samalla tavalla oma sanastonsa kun vaikkapa purjehdukseen tai jääkiekkoonkin.
Miellätkö sanan paitsio ärsyttäväksi? Jos et, miksi sitten miellät ärsyttäväksi vaikkapa raidaamisen tai lanaamisen?
Minua taas ärstyttäisi helvetisti joku tissieläin, jolle pitäisi koko ajan olla kuin jokin hollywoodin supertähti. Valitsen mieluummin pelaamisen ja kamut kuin rasittavan Abban tomaattisillipurkin.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ärstyttäisi helvetisti joku tissieläin, jolle pitäisi koko ajan olla kuin jokin hollywoodin supertähti. Valitsen mieluummin pelaamisen ja kamut kuin rasittavan Abban tomaattisillipurkin.
Sillipurkki todennäköisesti ajattelee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen melkein 50v mies, pelailen konsolipelejä ja toinen harrastukseni on tosiaankin pienoismalliautot.
Sanoi ap ja sitten meni katsomaan lempisarjaansa salkkareita.