oletko harrastanut liikuntaa näillä helteillä?
Kommentit (32)
Kyllä juu, kävelen jääkaapille ja sieltä takaisin sohvalle. Rankkaa on.
Multa repesi housut, sain haavoja hankauksesta 2-3 kertaa, ei ole uusiin varaa vielä. Ompelin tyynyliinan palat sinne, ompelen vielä lisää sitä. Pakko tosin käydä kaupassa. Olen desinfioinut haavat, taas paranee.
En pahemmin lenkkeile helteillä, paitsi silloin tällöin meren rannalla, jossa on vilpoisempaa. Mutta sinne pitää erikseen lähteä. Paikkaan liikuntavajetta sitten taas syksystä alkaen, tai jos kelit viilenevät. Esim. ensi viikolla.
Olen harrastanut liikuntaa vain sisällä. Seksiä, siivousta ja muita kotitöitä. Siis hyötyliikuntaa. Koti on kiiltävän puhdas ja siivous on kaloreita kuluttavaa liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep ranneliikettä kaljatölkin kallistus ja kunto kasvaa,huomenna 24 tölkin sarjan vedän.
Eivittu! Mulla sama! Se on tää huippu-urheilijan jopi kovaa hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Palstan tissihiki-akat ei eväänsä kyllä väräytä mihinkään suuntaan!
Onko teillä kovasti urheilevilla miehillä jo ikkunat pesty, puhtaat matot lattioilla, vaatekaapit kuosissa? Miten pyykit? Onko pihanurmi leikattu, kukat kasteltu? Onko pölyä? Kuka siivoaa? Sinä itse vai tissihikiakka? Äiti?
Joka päivä. Ei tuollainen keli vaikuta mitenkään tekemisiini. (Viime vuonna oli viileämpää tähän aikaan.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kovasti urheilevilla miehillä jo ikkunat pesty, puhtaat matot lattioilla, vaatekaapit kuosissa? Miten pyykit? Onko pihanurmi leikattu, kukat kasteltu? Onko pölyä? Kuka siivoaa? Sinä itse vai tissihikiakka? Äiti?
Tyypilistä tissihiki-akan derailausta. Kun ei ole omalle tolkuttomalle tissihikoilulle mitään validia perustetta, niin aletaan ronkkimaan epäolennaisuuksia. Pölyä on mutta siihen ei kuole eikä se haittaa, pyykit löytyy kuivausrummusta käyttöön ja ihan itse siivoan kun jaksan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypilistä tissihiki-akan derailausta. Kun ei ole omalle tolkuttomalle tissihikoilulle mitään validia perustetta, niin aletaan ronkkimaan epäolennaisuuksia. Pölyä on mutta siihen ei kuole eikä se haittaa, pyykit löytyy kuivausrummusta käyttöön ja ihan itse siivoan kun jaksan.
Osui ja upposi. Eli paskasta on sun pienessä hikisissä kämpässä, jota yksin asustat. Tissihikeä juu pukkaa rakastellessa aamuin illoin. Käyhän sekin liikunnasta ja nostaa hyvin sykettä.
Jep ranneliikettä kaljatölkin kallistus ja kunto kasvaa,huomenna 24 tölkin sarjan vedän.