Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko harrastanut liikuntaa näillä helteillä?

Vierailija
30.05.2024 |

Siis raskasta hikiliikkumista ulkona

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ranneliikettä kaljatölkin kallistus ja kunto kasvaa,huomenna 24 tölkin sarjan vedän.

Vierailija
22/32 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juu, kävelen jääkaapille ja sieltä  takaisin sohvalle. Rankkaa on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa repesi housut, sain haavoja hankauksesta 2-3 kertaa, ei ole uusiin varaa vielä. Ompelin tyynyliinan palat sinne, ompelen vielä lisää sitä. Pakko tosin käydä kaupassa. Olen desinfioinut haavat, taas paranee.

Vierailija
24/32 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahemmin lenkkeile helteillä, paitsi silloin tällöin meren rannalla, jossa on vilpoisempaa. Mutta sinne pitää erikseen lähteä. Paikkaan liikuntavajetta sitten taas syksystä alkaen, tai jos kelit viilenevät. Esim. ensi viikolla.

Vierailija
25/32 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut liikuntaa vain sisällä. Seksiä, siivousta ja muita kotitöitä. Siis hyötyliikuntaa. Koti on kiiltävän puhdas ja siivous on kaloreita kuluttavaa liikuntaa.

Vierailija
26/32 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ranneliikettä kaljatölkin kallistus ja kunto kasvaa,huomenna 24 tölkin sarjan vedän.

Eivittu! Mulla sama! Se on tää huippu-urheilijan jopi kovaa hommaa.

Vierailija
27/32 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan tissihiki-akat ei eväänsä kyllä väräytä mihinkään suuntaan!

Onko teillä kovasti urheilevilla miehillä jo ikkunat pesty, puhtaat matot lattioilla, vaatekaapit kuosissa? Miten pyykit? Onko pihanurmi leikattu, kukat kasteltu? Onko pölyä? Kuka siivoaa? Sinä itse vai tissihikiakka? Äiti?

Vierailija
28/32 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Ei tuollainen keli vaikuta mitenkään tekemisiini. (Viime vuonna oli viileämpää tähän aikaan.)

Vierailija
29/32 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kovasti urheilevilla miehillä jo ikkunat pesty, puhtaat matot lattioilla, vaatekaapit kuosissa? Miten pyykit? Onko pihanurmi leikattu, kukat kasteltu? Onko pölyä? Kuka siivoaa? Sinä itse vai tissihikiakka? Äiti?

Tyypilistä tissihiki-akan derailausta. Kun ei ole omalle tolkuttomalle tissihikoilulle mitään validia perustetta, niin aletaan ronkkimaan epäolennaisuuksia. Pölyä on mutta siihen ei kuole eikä se haittaa, pyykit löytyy kuivausrummusta käyttöön ja ihan itse siivoan kun jaksan.

Vierailija
30/32 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mitä tahansa näillä helteillä niin väkisinhän sitä hikoilee.

Vierailija
31/32 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50km pyörä lenkki takana, unta tuskin saan ennen kahta 🤪

Vierailija
32/32 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypilistä tissihiki-akan derailausta. Kun ei ole omalle tolkuttomalle tissihikoilulle mitään validia perustetta, niin aletaan ronkkimaan epäolennaisuuksia. Pölyä on mutta siihen ei kuole eikä se haittaa, pyykit löytyy kuivausrummusta käyttöön ja ihan itse siivoan kun jaksan.

Osui ja upposi. Eli paskasta on sun pienessä hikisissä kämpässä, jota yksin asustat. Tissihikeä juu pukkaa rakastellessa aamuin illoin. Käyhän sekin liikunnasta ja nostaa hyvin sykettä.