Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka toivot, että syntyvä lapsesi olisi tiettyä sukupuolta

Vierailija
30.05.2024 |

Niin mikä helvetti sua vaivaa!? Kai sinä ymmärrät, että lapsesi ei ole pyytänyt syntyä tähän maailmaan minkä vuoksi on erittäin väärin, että kehtaat pettyä "väärän" sukupuolen takia; varsinkin, kun todella moni jolle lapsen saaminen on vaikeaa olisivat enemmän kuin tyytyväisiä siitä, että saivat edes yhden lapsen

Onko sukupuolella väliä?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hullu haluaa lapsia tällaiseen elinkelvottomaan maailmaan 

Vierailija
2/7 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän sen olevan julmaa ja väärin toivoa tiettyä sukupuolta mutta... itsekin toivoin poikia (olen nainen). Ehkä se tulee siitä että kun on itse nainen niin kyl sitä ajattelee et pojilla on jotenkin helpompaa, ja että ne on jotenkin helpompia lapsiakin. Tästä on paljon kuullut faktaa myös. Ihan tuulesta ei voi olla temmattua tämä.

Jostain se tulee. Se fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mua vaivaa se mikä niin monia muitakin, mutta tuohan on tabu ja siitä ei saisi puhua.

T. Poikia toivonut aina (äiti) ja 2 myös sain!

Vierailija
4/7 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei ole menkkoja pmsiä sun muita meikkaus paineita. Elämä helpompaa. On se vaan. Pojilla.

Vierailija
5/7 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä ei ole menkkoja pmsiä sun muita meikkaus paineita. Elämä helpompaa. On se vaan. Pojilla.

Tytöt on vaarassa hyväksikäytölle ja raiskauksille. Kun ne tulee raskaaksi ne kantaa sen vastuun. Tytöt ovat toki lapsentekijöitä ja ilman ei maailma toimi mutta jos valita "pitää" tai saisi niin...selkeä.

Vierailija
6/7 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sen sijaan niillä on matalampi eliniänodote, huonompi koulumenestys, suurempi syrjäytymis- ja itsemurhariski, enemmän riippuvuuksia, sairauksia ja tapaturmia. On se vaan.

Vierailija
7/7 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun EXÄ sanoi, kun toinen tyttö syntyi, että : sait mitä halusit! En ollut sanallakaan maininnut että sukupuolella olisi mitäön väliä. Hän itse purki omaa pettymystään minuun. Olin kun puulla päähän lyöty, että kehtasikin kätilön kuullen jne.. olin heikossa hapessa muutenkin ja ajattelin silloin että nyt oli aika pohjanoteersus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan