Mistä sais parikymppiä että sais ruokaa viikonlopuksi?
Maanantaina tulee tuet. Tilillä on vain 4€ rahaa.. =(
Kommentit (38)
Eikö tällä ap:llä ole muka vanhempia, sisaruksia tai tuttuja lainkaan, jotka voivat 4 euroa vipata pikkuhädässä? Taisi olla muuten vaan tehty aloitus taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tietää sun suhteita.osta 1kg haivimpia ranskanperunoita ja uunilenkki, saat 4e ja pärjäät maanantaihin.
Ranskanperunoita ! Ihan oikeita perunoita saa 60c kilo. Ei ihme että teillä on aina rahat loppu.
Vierailija kirjoitti:
soita diakonille
Toi on niin kulunutta jo. Kyllä tämäkin tapaus on jokapaikan kalunnu sen minkä irti saa. Sukulaiset tuttavat lainattu tappiin. Ei minkäänlaista sääliä. Nyt nauttii miten on elänyt tähän asti.
FB ryhmään voi kun saisi 20 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä ap:llä ole muka vanhempia, sisaruksia tai tuttuja lainkaan, jotka voivat 4 euroa vipata pikkuhädässä? Taisi olla muuten vaan tehty aloitus taas kerran.
Ei. Ne on jo lopen kyllästyneitä mun rahan pummaamiseen.
Kyselin tutuilta. Tarjosivat ruohonleikkuuta ym hommaa. 20e olisi maksanut ruohonleikkuusta.
Vastasin että. En minä mitään töitä tullut kysymään, vaan rahaa ! Idiootit.
Ja tulevana vkoloppuna tienaat pullojen keräämisellä seuraavankin viikon ruokarahat! Kaiken lisäksi voit kerätä niitä illalla ja yöllä, ei oo kuumaa nähtykään. Lähdet fillarilla liikkeelle niin ehdit viedä kauppaan/kotiin säilöön aina välillä.
Toinen, jos osaat soittaa oikeasti jotain helposti mukana kannettavaa soitinta niin mene katusoittajaksi.
Tai sitten spreijaat vaatteet ja naaman kulta/hopeamaalilla ja menet ihmispatsaaksi, joka liikkuu tai tekee taikatempun kun saa rahaa.
Taikatemppujakin tekemällä voit viihdyttää ja saada rahaa.
ja sillä 4eurolla voit mennä ostaa klo21 jälkeen -60% alesta ruokaa, mene jo klo20 kauppaan ja ala keräämään aletuotteita koriin.
kyllä sä hengissä vkolopun pysyt, muistat juoda vettä ja käy kerää niitä pulloja.
20 e viikonlopuksi on aika iso budjetti ruokaan. Kato tuolta https://ruoka-apu.fi/ jos saisit ruoka-apua läheltäsi ensi hätään.
Pyydä töitä joltain- Laita ilmoitus että tarviiko joku kantoapua tai jotain työtä palkkaa vastaan ja se sitten maksaa sinulle
Vierailija kirjoitti:
Myy torissa jotain noudolla.
Olen myynyt jo kaiken rahan arvoisen romun =(
Ap
Mene kerjäämään kaupungille noiden romanialaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerää pulloja ja tölkkejä. Mene tarjoamaan ruohonleikkuupalveluja omakotialueella. Tarjoudu lapsenpiiaksi tutulle*/sukulaiselle maksua/ruokaa vastaan.
On niin kuuma ettei jaksa kerätä pulloja =(
Ap
Ei se lämmin sinua tapa. Monet viettää tuntikausia ulkona ihan vapaasta tahdostaan. Äkkiä siihen tottuu. Lopuksi uinnin kautta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä töitä joltain- Laita ilmoitus että tarviiko joku kantoapua tai jotain työtä palkkaa vastaan ja se sitten maksaa sinulle
Juurihan sanoin että tarjottiin töitä. En minä töitä tarvitse vaan rahaa !
viikonlopun ruoat voi saada helposti neljällä eurolla: et tarvitse muuta kuin makaronia/perunaa, sipulia ja jauhelihaa. kaali voisi olla myös hyvä ja on myös erityisen riittoisaa
Viikko menee syömättäkin. Olet heikko elätti jolle ei tipu sääliä.
Kuka sinua tarvitsee.tee siitä johtopäätös mitä pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan sanoin että tarjottiin töitä. En minä töitä tarvitse vaan rahaa !
Kukaan ei tarvitse sitä että sinä saat vastikkeetonta rahaa.
Nämä, jotka aina neuvovat tekemään kuivatuista herneistä hernesoppaa itse, ovat ihan hulvattomia... Kuka himpura alkaa liottamaan nälkäisenä jotain kuivia herneenkikkaroita ensin yön yli ja sitten vasta pääsee keittämään niitä, ja sekin vie tunteja. 😂