Seksittömyys - mies erimieltä
Olen itkenyt silmät päästäni, koska tunnen olevani huono ja epähaluttava. Mies sanoo muuta. Mutta ei yritä yhdyntää tms. ei koskaan. Puristelee joskus vähän rintoja ja pussailee, ja se on hänen mielestä minun hyvänä pitämistä. Ei vahingossakaan koske haaroväliini. Hän tykkää, kun hänet tyydyttää käsin. Hänen mielestään seksielämämme toimii moitteetta, ja hänellä on toiveena, että joskus saisimme vielä vauvan. Minun pitäisi nyt vain luottaa ja uskoa. Kuulemma. Onko kenelläkään ollut tällaista, ja miten siitä selvittiin?
Kommentit (30)
Jännitystä ja itseluottamuksen vievä epäonnistumisten kierre. Lääkitys maksaa vähemmän mitä kondomit ja siitä voi luopua kun homma toimii.
ei tarvitse käydä missään, soittoaika lääkärille ja eresepti. Itse heitän pillerin huuleen baarissa jos pääsee saatille
Silloin mulla oli viimeksi nainen . 7 vuotta oltiin yhdessä niin kyllä mä kourin välillä ylllätäen jalkovälistäkin ja harrastettiin joka viikko seksiä. Suhteen alussa enemmän kuin lopussa tai puolessa välissä mutta kuitenkin viikoittain enemmän kuin kerran.
Erosta 7 vuotta enkä ole yhtäkään naista tavannut sen jälkeen eli en ole seksiä harrastanut 7 vuoteen. En ole edes yrittänyt saada naista. Olen kuitenkin seksuaalisesti aktiivinen siten että teen käsihommia keskimäärin muutaman kerran joka päivä .
Nyt alkanut hiipii päähän ajatus että pitäisikö se joku nainen yrittää saada mutta voi sitä nais parkaq oka tulee tälläisen miehen sänkyyn joka ei ole 7 vuoteen ollut naisen kanssa ja on seksuaalisesti aktiivinen.
Mulla oli vaimon kanssa sama homma. Ei tullut kuin lämmintä kättä viiteen vuoteen. Eihän tuossa se seksi pahinta ole, vaan se, että ei koe olevansa haluttava. Juopa kasvoi ajan myötä ja lopulta en itsekään halunnut vaimoa. Yhden käsihoidon jälkeen sitten tajusin, että jos vielä tahdon oikeaa seksiä ja tuntea itseni haluttavaksi, niin ero on edessä.
Erosta on vuosi. Nyt minulla on nuorempi hetimärkä panokone ja seksi on upeaa samoin kuin rakkaus välillämme.
Älä odota. Tuo ei muuksi muutu.
M41
Vierailija kirjoitti:
Ja ollaan puhuttu. Olen sanonut tismalleen, millaista seksiä toivoisin. Mies ei ole koskaan vastannut näihin toiveisiin.
-ap
No sitten päätät, haluatko olla sen miehen kanssa, vai haluatko seksiä. Kumpaakin et voi saada.
Ota rakastaja tältä palstalta koska täällä on puutteessa olevia miehiä jotka haluaa yhdyntää kanssasi joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Oliko suhteen alussa myös tällaista vai missä kohtaa muutos tapahtui? Oletteko harkinneet pariterapiaa kompromissin löytämiseksi?
Oli alussa myös. Yhdessä vaiheessa koetettiin yhdyntää. Se tyssäsi aina siihen, että miehellä ei enää seisonut, kun olisi pitänyt tulla sisälleni. Tai lörpähti heti, kun tuli sisälle. Sen jälkeen ei ole ollut yritystä. Ei ole ollut koskaan hyvää seksiä. Alussa mies puhui enemmän kaikista fantasioista minun kanssani. Mutta sekin on jäänyt eikä ole niitä toteuttanut. Haluaisin erota, mutta mies haluaisi vielä jatkaa ja yrittää.
Hui, aikamoista. Valitettavasti kuulostaa kyllä siltä, ettei mitään pidemmän aikavälin toimivaa ratkaisua ole kyllä realistisesti löydettävissä. Ole myös rehellinen omille tarpeillesi ja haaveillesi: jos lapsen hankinta on
Kyllä, seksi on muutakin kuin yhdyntää, mutta luonnollinen tapa saada lapsi vaatii yhdynnän.
Jos seksi on jo nyt epätyydyttävää, valitettavasti se ei tule siitä vuosien jälkeen parantumaan - päinvastoin. Pikku hiljaa myös haluava kosketus ja läheisyys alkaa suhteesta katoamaan.
Koska unelmasi on saada lapsi ja olen vielä sen ikäinen, että se on mahdollista, lähde pois suhteesta. Aikansa menee siinäkin, että uusi suhde ja luottamus parisuhteessa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ota rakastaja tältä palstalta koska täällä on puutteessa olevia miehiä jotka haluaa yhdyntää kanssasi joka päivä.
Sitkeesså on luulo, että se yhdyntä on naisen hartain toive! Ei useimmilla ole...vaan kielihoito tai sormetus tai mitä vaan. Pelkkä yhdyntä eisori, vaan tee useimmille orgasmia.
Seksi ei tule millään terapialla tuosta enää paranemaan. Kuulostaa exältä. Raivorunkulla sai max. minuutiksi pystyyn ja ainut asento oli minä päällä. Kunnon panoa en saanut exältä koskaan eikä edes innostunut nuolemisesta. Lähdin menemään. Mies oli tuolloin jo 46-47 ja luokattoman huonoa seksiä. Kerran viikossa oli tarjolla räpellystä. Ajattelin ettei tuon ikäinen enää opi. Olikohan lopulta miehiin päin. Hänkin kyllä kuulemma halusi lapsen (varmaan äitinsä mieliksi, kun sisaruksillakin oli ja kai häntä vähän karsastettiin kun ei ollut lapsia) ja alkoi lopulta piirittää 16 vuotta nuorempaa työkaveria. Mitähän se nuori nainen on sängyssä tuumannut. Varmaan lähtenyt suorilta meneen.
Suosittelen parisuhdeterapiaa