Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksittömyys - mies erimieltä

Vierailija
30.05.2024 |

Olen itkenyt silmät päästäni, koska tunnen olevani huono ja epähaluttava. Mies sanoo muuta. Mutta ei yritä yhdyntää tms. ei koskaan. Puristelee joskus vähän rintoja ja pussailee, ja se on hänen mielestä minun hyvänä pitämistä. Ei vahingossakaan koske haaroväliini. Hän tykkää, kun hänet tyydyttää käsin. Hänen mielestään seksielämämme toimii moitteetta, ja hänellä on toiveena, että joskus saisimme vielä vauvan. Minun pitäisi nyt vain luottaa ja uskoa. Kuulemma. Onko kenelläkään ollut tällaista, ja miten siitä selvittiin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Oliko suhteen alussa myös tällaista vai missä kohtaa muutos tapahtui? Oletteko harkinneet pariterapiaa kompromissin löytämiseksi?

Vierailija
2/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ollaan puhuttu. Olen sanonut tismalleen, millaista seksiä toivoisin. Mies ei ole koskaan vastannut näihin toiveisiin.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ukko tietää että ei se vauva käteenvedolla tule

Vierailija
4/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Oliko suhteen alussa myös tällaista vai missä kohtaa muutos tapahtui? Oletteko harkinneet pariterapiaa kompromissin löytämiseksi?

Oli alussa myös. Yhdessä vaiheessa koetettiin yhdyntää. Se tyssäsi aina siihen, että miehellä ei enää seisonut, kun olisi pitänyt tulla sisälleni. Tai lörpähti heti, kun tuli sisälle. Sen jälkeen ei ole ollut yritystä. Ei ole ollut koskaan hyvää seksiä. Alussa mies puhui enemmän kaikista fantasioista minun kanssani. Mutta sekin on jäänyt eikä ole niitä toteuttanut. Haluaisin erota, mutta mies haluaisi vielä jatkaa ja yrittää.

Vierailija
5/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ukko kiertoon.

Vierailija
6/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, haluatko huonoa seksiä loppuelämän?

Vierailija
7/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole samalla tavalla seksuaalinen kuin sinä. Eli hän ei koe tarvetta seksille niin usein kuin sinä. Tai toinen vaihtoehto on, ettei vaan himoitse juuri sinua niin paljon, että haluaisi yhdyntää. Jälkimmäinen vaihtoehto on yleinen varsinkin ns. järkiliitoissa, joissa toinen on ihan ok kiva, muttei kumminkaan se täydellinen match.

Vierailija
8/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsipelillä ei synny vauvoja, ja mikä tärkeintä, mitä mies tekee sinun tyydyttämiseksesi? Ei mitään? Vaihtoon.

Vierailija
9/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli alussa myös. Yhdessä vaiheessa koetettiin yhdyntää. Se tyssäsi aina siihen, että miehellä ei enää seisonut, kun olisi pitänyt tulla sisälleni. Tai lörpähti heti, kun tuli sisälle. Sen jälkeen ei ole ollut yritystä. Ei ole ollut koskaan hyvää seksiä. Alussa mies puhui enemmän kaikista fantasioista minun kanssani. Mutta sekin on jäänyt eikä ole niitä toteuttanut. Haluaisin erota, mutta mies haluaisi vielä jatkaa ja yrittää.

Hui, aikamoista. Valitettavasti kuulostaa kyllä siltä, ettei mitään pidemmän aikavälin toimivaa ratkaisua ole kyllä realistisesti löydettävissä. Ole myös rehellinen omille tarpeillesi ja haaveillesi: jos lapsen hankinta on unelmasi, tämän miehen kanssa sitä tuskin tulee tapahtumaan.

Vierailija
10/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette lankea näin helppoon. Inkkelin voimafantasia osa 1.

Vierailija
11/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä hoidat miehelle orgasmin ja mies ei tee sinun eteesi mitään? Miksi olet kyseisessä suhteessa?

Vierailija
12/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa nyt tarpeettoman ilkeältä, mutta onkohan miehesi yleensäkään kiinnostunut naisista?

Vai onko jotain hankalia traumoja kenties taustalla...

Vierailija
13/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi vaan, mutta itse eroaisin. Itse kaipaan kunnon panoa. Seksi ja seksuaalisuus on se asia, joka erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta. Tuo suhde on siis tasoa ystävyyssuhde, kun suhde ei kykene sinua tyydyttämään seksuaalisesti. Järkyttävää, että miehellä lerpahtaa heti kun aloitatte yhdynnän, mitä hemmettiä! 

Vierailija
14/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehje tottunut käsihoitoon ja käden tuomaan puristukseen. Vieroitus r*nkkauksesta 

Vierailija
15/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuivista munista kärsivä mies. Kuivuudesta pääsee eroon iskemällä kämmen Tummeli purkkiin.

Vierailija
16/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä on totisinta totta. Ja jatkunut liian pitkään. Sinisilmäisesti olen uskonut kaiken muuttuvan.

Vierailija
17/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina te naiset ajattelette vain oksettavalla klitoriksellanne, hyi.

Vierailija
18/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan eroaisin. Kuulostaa siltä, ettette ole päässeet niihin juurisyihin kiinni. Voi olla mitä tahansa miehen fysiikasta johtuvista erektio onglemista ja niistä seuranneesta jännityksestä aina siihen, että sillä on joku trauma taustalla tai on kaapissa ja oikeesti tykkää miehistä tai on uskossa ja kokee esiaviollisen seksin synniksi (jos ette ole naimisissa).

Voisitko sanoo miehelle, että pitää käydä lääkärissä ja pariterapiassa. Ilman niitä jatkosta ei tule mitään.

Vierailija
19/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida ukko tietää että ei se vauva käteenvedolla tule

Jos runkkaa aivan siihen kintaalle ja lykkää sitten sisään? Hölmöhän sitä ois jos ei yhden pysähdyksen taktiikalla menis.

Vierailija
20/30 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteissa missä asiat on kuten AP:lla niin se tilanne saattaa johtaa pettämiseen eli sitä seksiä haetaan sitten muualta.  Toki parempi vaihtoehto on vaan erota ja etsiä toinen mies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme