Voiko Kelasta saada tukea hampaiden valkaisuun? Helpottaisi työllistymistä kun olisi valkoiset hampaat.
Voiko Kelasta saada tukea hampaiden valkaisuun? Helpottaisi työllistymistä kun olisi valkoiset hampaat.
Kommentit (35)
Kela maksaa, kela maksaa, kelalta loiset saavat kaiken eikä kenenkään kannata käydä töissä. Ja kela maksaa timanttikoristeet hampaisiin ja kaiken mitä keksitään pyytää. Vain perskokkare raukka maksaa veroja ja joutuu kustantamaan kaikkien muiden timanttikorut.
Oletko ihan tyhmä ? ei todellakaan saa !!!
Kyllä mä sain kelalta rahaa hammasremontiin, sain implantit ja matkarahaa turkkiin. nyt on sellaiset hampaat että tekivät musta pressan.
Eikö Kela muutenkin maksa työttömän hammaslääkärit? Kannattaa kysyä jos valkaisu onnistuu Kelan piikkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kela muutenkin maksa työttömän hammaslääkärit? Kannattaa kysyä jos valkaisu onnistuu Kelan piikkin.
NO EI MAKSA EIKÄ MITÄÄN MUITAKAAN LÄÄKÄREITÄ. LOPETA VALEHTELU.
Itse aion kysyä et kustantaako pari hammas implanttia.
No mutta tietenkin saat. Saat myös ilmaisen ulkomaan loman kuusi kertaa vuodessa ja urheiluauton. Pitää vain osata pyytää joten menet vain reippaasti kokeilemaan. (😂🤪😂)
Valkaise mieluimmin perseenreikäsi, se näytillä useammin kuin hampaasi.
mun työllistymistä auttaisi jos saisin anaaliaukon valkaisun, kysyin kelasta, virkailia pöyristyi ja sanoi ei!
Saako ihon tummennuksen? Sais helpommin paremmat tuet.
Ei tosiaankaan saa. Kaikkea säkin kuvittelet yhteiskunnan sulle maksavan..
No mutta joo, tuossa perseenreiän valkaisussa ois kyllä ideaa. Muuta kuin pyllistelemään ja tienaamaan omat rahat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO EI MAKSA EIKÄ MITÄÄN MUITAKAAN LÄÄKÄREITÄ. LOPETA VALEHTELU.
Toimeentulotuki asiakkaille maksaa kyllä kaikki lääkärit että älä valehtele.
Kela Gold niin ne ostaa sulle myös grillzit
Saat kullatut hampaat KelaGOLD:illa.
Kustantaako Kela semmoiset räppäreiden blingbling-hammaskorut? Vois leikkiä Kanye Westiä tai kotoisasti Mikael Gabrielia. Jou! Swag!
No ei totisesti saa.