Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitly äpistä ja jäsenyydestä pois

Vierailija
30.05.2024 |

Niin, minulla premiumjäsenyys- miten on niin vaikeata päästä eroon koko adiakkuudesta??? Ei asiakaspalvelu- linkkiä, ei puhelinta, mutta automaattinen veloitus kyllä käy! En ole saanut  asiakkaita, ja haluan pois koko puljusta!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman asian kanssa pähkäillyt

Vierailija
2/6 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämän voi perua? Pitääkö vaihtaa tilinuomero, että lopettavat laskutuksen, kun eivät vastaa sähköpostiviesteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku onnistunut perumaan jäsenyyden ja maksut? Miten?

Vierailija
4/6 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mistään ei löydy vastauksia tähän? Onko tämä Sitly ihan huijausta? Siltä vaikuttaa. Toimii Amsterdamista käsin mutta ei annan perua maksullista jäsenyyttä, vaikka väittää että sen voi perua milloin vain.

Vierailija
5/6 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni koko Sitly on pelkkää huijausta. Otin 3kk premium paketin, ja kaava on seuraava:

Otan yhteyttä perheisiin,mutta suurimmalta osalta ei koskaan tule vastausta. Muutaman kanssa viestittely päättyy yhteen vastaukseen.

Katsokaapa myös ns.asiakkaiden profiili kuvia. Suurin osa näyttää tekaistulta.

Minulla on pitkä työkokemus lastenhoidosta myös päiväkodeista, ja eräällekin yksinhuoltajalle tarjouduin tulemaan töihin 10€ tunti palkalla.Kolme poikaa vahdittavana. Vastausta ei koskaan kuulunut.

Tilauksen sain peruttua Apple tilin kautta, ja poistin korttitiedot kokonaan.

Olen lukenut ja kuullut samanlaisia kolemuksia myös muilta.

En suosittele missään nimessä!!!

Vierailija
6/6 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan skämmi koko appi ei kannata edes yrittää. Alkuun vaikuttaa hyvältä näin lapsenvahdin näkökulmasta; saa laittaa ilmaiseksi 3 ilmoitusta perheille päivässä ja odottaa vastausta. Noh ihmettelin kun 20lle ihmiselle olen ilmoituksia laittanut ja kukaan ei edes katso profiiliani. Laitoin tuttavani kirjautumaan sisään etsivänä perheenä ja kappas kun tulikin ilmi että perhe ei todellisuudessa saa edes nähdä profiilia jos eivät maksa premiumia, he saavat ilmoituksen että joku on kiinnostunut, mutta sitly ei anna perheen nähdä kiinnostuneen lapsenvahdin tiliä ollenkaan jos ei ole premiumia. Perheet eivät myöskään voi itse laittaa ilmoituksia vaan pelkkiä viestejä, joka sekin maksaa. Eli jos haluaa töitä niin joko lapsenvahdin tai perheen täytyy maksaa premiumista. Disinformaatiota siis koko ilmainen sovellus kun selkeästi ei ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi