Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät ymmärrä miten heidän tekemä ahdistelu on naisista pelottavaa ja kuvottavaa?

Vierailija
30.05.2024 |

Miksi ei mene jakeluun?

Kommentit (625)

Vierailija
541/625 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22 vuotias nuori nainen ja mua on kyllä ahdisteltu, heitetty oksettavia kommentteja ja YRITETTY kouria. Mutta silti koen, että en ole kokenut niin pahaa ahdistelua mitä voisi. Epäilen sen johtuvan siitä, että olen määrätietoinen ja itsevarma. Miehet myös sanoneet etteivät uskalla lähestyä suoraan. Pahimmat asiat kokenut nimenonomaan 12-18 vuotiaana.

Vierailija
542/625 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää ahdistelu jutut on ihan pelleilyä. Jos mies ei naista miellytä niin kaikki on naisen mielestä ahdistelua. Jos taas miellyttää niin mikään ei ole. 

Tuossa on vähän pointtiakin. Jos tuntematon Make puristaa mua perseestä, on se ahdistelua, ja epätoivottua. Toivoisin Maken tajuavankin sen, ettei tosta vaan saa toimia noin. Mutta jos oma mieheni puristaa pepustani, niin se on ihan toivottavaa. Hänellä on jo se lupa.

Älkää lähestykö, jos ette saa positiivista signaalia ja ole varma asiasta. Ja se vieraan perseen puristelu 99% kerroista on ahdistelua, joku ani harva saattaa sellaisesta lämmetäkin pienessä kännissä.

Mutta jos olisit sinkku ja tuntematon Make on kuin unelmiesi prinssi niin se ei olisi mielestäsi ahdistelua. 

Tuntematon mies ei ole minulle koskaan unelmien prinssi, siihen ei pelkkä ulkonäkö riitä. Ja ahdistava käytös tekee komeimmastakin miehestä ahdistavan ja epäkiinnostavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/625 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää ahdistelu jutut on ihan pelleilyä. Jos mies ei naista miellytä niin kaikki on naisen mielestä ahdistelua. Jos taas miellyttää niin mikään ei ole. 

Susta varmaan raiskaus/ped ofiliakin on ok, jos tekijä on komea.

Kuinka tyhmä olet. Kyse ei ole miehen komeudesta vaan nimenomaan siitä kokeeko nainen miehen kiinnostavaksi vai ei. Opettele ajattelemaan.

Vierailija
544/625 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 22 vuotias nuori nainen ja mua on kyllä ahdisteltu, heitetty oksettavia kommentteja ja YRITETTY kouria. Mutta silti koen, että en ole kokenut niin pahaa ahdistelua mitä voisi. Epäilen sen johtuvan siitä, että olen määrätietoinen ja itsevarma. Miehet myös sanoneet etteivät uskalla lähestyä suoraan. Pahimmat asiat kokenut nimenonomaan 12-18 vuotiaana.

Mitkä on oksettavia kommentteja?

Vierailija
545/625 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on vähän pointtiakin. Jos tuntematon Make puristaa mua perseestä, on se ahdistelua, ja epätoivottua. Toivoisin Maken tajuavankin sen, ettei tosta vaan saa toimia noin. Mutta jos oma mieheni puristaa pepustani, niin se on ihan toivottavaa. Hänellä on jo se lupa.

Älkää lähestykö, jos ette saa positiivista signaalia ja ole varma asiasta. Ja se vieraan perseen puristelu 99% kerroista on ahdistelua, joku ani harva saattaa sellaisesta lämmetäkin pienessä kännissä.

Mutta jos olisit sinkku ja tuntematon Make on kuin unelmiesi prinssi niin se ei olisi mielestäsi ahdistelua. 

Miksi sitten sanotte että olette samanlaisia kuin miehet? Muista kertoa tuo myös muille naisille jotka sanoo että rakastui ensisilmäyksellä. 

Vierailija
546/625 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat itsekkäitä ja pahoja.

Vierailija
547/625 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös, ensimmäinen kouriminen aikuiselta mieheltä 13 vuotiaana ja siitä eteenpäin rivoja tai häpeällisiä kommentteja ulkonäöstäni. Nimenomaan usein aikuisilta miehiltä...

Vierailija
548/625 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös, ensimmäinen kouriminen aikuiselta mieheltä 13 vuotiaana ja siitä eteenpäin rivoja tai häpeällisiä kommentteja ulkonäöstäni. Nimenomaan usein aikuisilta miehiltä...

Ja sittenhän vasta olisit ollut pettynyt kun et olisi saanut niitä kommenttejakaan :D. Sisimmässäsi olet kuitenkin otettu 'hyvä perse' ja 'näytä tissit' huudoista mitä olet aikanaan saanut.

Vierailija
549/625 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille pitäs heti lyödä luu kurkkuun ja vastata ahdisteluun tekemällä mies ihan idiootiksi. Ja niin että kaikki muutkin ympärillä sitten tietää, mitä se setämies nuorille tekee.

Vierailija
550/625 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sittenhän vasta olisit ollut pettynyt kun et olisi saanut niitä kommenttejakaan :D. Sisimmässäsi olet kuitenkin otettu 'hyvä perse' ja 'näytä tissit' huudoista mitä olet aikanaan saanut.

Viddu sä oot tyhmä.

Vierailija
551/625 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi, että kommentit olivat positiivisia?

Lisäksi en tykkää, jos ulkonäkööni kiinnitetään tarpeettomasti huomiota.

Vierailija
552/625 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille pitäs heti lyödä luu kurkkuun ja vastata ahdisteluun tekemällä mies ihan idiootiksi. Ja niin että kaikki muutkin ympärillä sitten tietää, mitä se setämies nuorille tekee.

Kuva ahdistelevasta miehestä someen.

Vierailija
553/625 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt siihen ettei saa rivoja kommentteja? Voi hyvä luoja. Olin ja olen edelleen niin onnellinen siitä että ne kommentit loppuivat kun tuli 25 vuotta mittariin. Mitään muuta en halua kuin olla rauhassa miehiltä. On ihanaa, että en kiinnosta heitä enää. Ikävuodet 12-22 olivat raskaita ja pelottavia, kun sai väistellä miehiä joka paikassa tai tuli kommentteja ja kourimista.

Vierailija
554/625 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole mikään yksi ryhmä, vaan yksilöitä. Jotkut tykkäävät.

Vierailija
555/625 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tämäkin on kaksiteräinen miekka. Sen tarkoituksena on tehdä naiselle selväksi, että hän on arvostettu vain ulkoisten avujensa takia. Saadaan nainen kiinnittämään huomio omaan ulkonäköönsä. Ennen tätä hän on voinut elää omaa elämäänsä keskittyen itseä kiinnostaviin asioihin. Itsensä ulkopuolella oleviin. Nuoressa aikuisuudessa tytöt opetetaan kiinnittämään huomio omaan kuoreensa ja että sen tulee miellyttää miestä.

Vierailija
556/625 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi, että kommentit olivat positiivisia?

Lisäksi en tykkää, jos ulkonäkööni kiinnitetään tarpeettomasti huomiota.

Kyllähän ne yleensä ovat, sillä rumia ei miesten toimesta huomioida, ellei kyseessä ole sitten erittäin ruma mursu.

Vierailija
557/625 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallisen näköinen ja olen saanut molempia kommentteja. Rumia ja "kehuja". Kyllä siis miehet suoltavat myös haukkuja tytöille ja naisille. Aina löytyy jokin arvosteltava kohta.

Vierailija
558/625 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettynyt siihen ettei saa rivoja kommentteja? Voi hyvä luoja. Olin ja olen edelleen niin onnellinen siitä että ne kommentit loppuivat kun tuli 25 vuotta mittariin. Mitään muuta en halua kuin olla rauhassa miehiltä. On ihanaa, että en kiinnosta heitä enää. Ikävuodet 12-22 olivat raskaita ja pelottavia, kun sai väistellä miehiä joka paikassa tai tuli kommentteja ja kourimista.

Kyllä, jos mitään kourimista ja kommentointia ei olisi tapahtunut et voisi nytkään päteä Vauva-palstalla. Semmoista 'humblebrag' meininkiä taholtasi selvästi.

Vierailija
559/625 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos mitään kourimista ja kommentointia ei olisi tapahtunut et voisi nytkään päteä Vauva-palstalla. Semmoista 'humblebrag' meininkiä taholtasi selvästi.

Päteä? Että osa miehistä on kujalla..

Vierailija
560/625 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavallisen näköinen ja olen saanut molempia kommentteja. Rumia ja "kehuja". Kyllä siis miehet suoltavat myös haukkuja tytöille ja naisille. Aina löytyy jokin arvosteltava kohta.

'Haukkukin' on vaan verhottu kehu kun olit miehille riittävän rintava tai persevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä