Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

😡😡 Kaikki anonyymit keskustelupalstat lopetettava!

Vierailija
30.05.2024 |

Koska kukaan ei valvo sisältöä.

Täälläkin on joka päivä mm. monta laitonta uhkausta, syyllistävää, vihamielistä, valehtelevaa, tuomitsevaa, perverssejä, pefofiilisia, väkivaltaisia ja rasistisia aloituksia.

Ei tämä ole mikään kunnon keskustelupalsta.

Poliisin tutkintaan joutaisi ja syyttäjä asialle palstan ylläpitoa kohtaan!

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ongelma on pahoinvoiva yhteiskunta ja poliitikot, jotka kiduttavat kansaa niin ratkaisu on kieltää keskustelupalstat?

Vierailija
142/150 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni tämmöinen paikka on just hyvä olla olemassa minne ihmiset purkavat pahaa oloaan.

Tälläinen palsta on hyvä siitäkin syystä, että päättäjät tietävät mitkä asiat vaivaavat ihmisten mieliä. Ilman näitä palstoja tulisi tosi kalliiksi palkata "korvia" kahvilohin kuuntelemaan ja ottamaan selvää mikä ihmisten mieliä painaa kulloinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos ongelma on pahoinvoiva yhteiskunta ja poliitikot, jotka kiduttavat kansaa niin ratkaisu on kieltää keskustelupalstat?

Mulla ei sinänsä olisi mitään vakituisten pitkiä kahvitaukoja vastaan, mutta se että joka vuosi leikataan tukia ja vielä haukutaan päälle aiheuttaa kyllä pahaa oloa. 

Olen myös tehnyt kaikki sijaisuudet, työkokeilut, palkkatukityöt mitä saanut ja ollut niissä niin kauan kuin on saanut olla. En ole saikuttanut ja tehnyt parhaani. 

Tavallaan ehkä hyvä, että irtisanomissuoja heikkenee niin pääsee muutkin näkemään mitä se työttömyys on. 

Vierailija
144/150 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei sinänsä olisi mitään vakituisten pitkiä kahvitaukoja vastaan, mutta se että joka vuosi leikataan tukia ja vielä haukutaan päälle aiheuttaa kyllä pahaa oloa. 

Olen myös tehnyt kaikki sijaisuudet, työkokeilut, palkkatukityöt mitä saanut ja ollut niissä niin kauan kuin on saanut olla. En ole saikuttanut ja tehnyt parhaani. 

Tavallaan ehkä hyvä, että irtisanomissuoja heikkenee niin pääsee muutkin näkemään mitä se työttömyys on. 

Ja osa puhuu, että kun työttömät on ikänsä kotona. Tuskin on, jok vuosi on johonkin aktivoitu. 

Suomessa on 181000 työkyvyttömyyseläkkeellä, että ehkä meidät sitten kerrostaloissa sekoitetaan heihin. Myös nuoria on työkyvyttömyyseläkkeellä. 

Vierailija
145/150 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten laittanut nimeäsi aloitukseen?

Vierailija
146/150 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sananvapauteeni kuuluu saada sanoa että miehet tykkäävät eniten 16-22 naisista. Jos et sitä kestä, älä lue palstaa.

Kun olin 16v. ja vielä nuorempi ja porukoiden kanssa risteilyillä, niin tunsin itseni saaliseläimeksi kun känniläiset, isän ikäiset äijät tunkivat iholle kuin kärpäset! Se oli ällöttävää! En pystynyt hahmottamaan miksi miehet jotka pistin "iskä-kategoriaan", käyttäytyivät noin ällöttävästi. Aikuisten miesten pitäisi kunnioittaa nuoren tytön kasvurauhaa ja käyttäytyä tätä kohtaan "isällisesti" ja kohteliaasti eikä traumatisoida tätä ja aiheuttaa hänelle elinikäistä miesvihaa.

Oma pikkusisko on nyt 15-vuotias ja niin kaunis ja suloinen ihminen. Toivon hänelle kasvurauhaa. Älytkää nyt vanhemmat äijät, että jättäisitte pikkutytöt rauhaan! Te ette ole heidän elämässään kategoriassa "ensirakastaja" vaan roolissa "iskä" ja "isoisä" ja "pappa". Tai ainakin he hahmottaa tuossa iässä teidät näin.

Juuri tämän takia mielestäni avoin mielipiteidenvaihto on tärkeää, että tällaisiin kommentteihin on mahdollista antaa selventävä vastaus. Se ei ole mikään "voitto" jos nuo kommentit mihin vastasin, poistetaan. Nuo vaan siirtyvät keskustelemaan "maan alle" ja tukemaan toistensa harhoja.

Vierailija
147/150 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sananvapauteeni kuuluu saada sanoa että miehet tykkäävät eniten 16-22 naisista. Jos et sitä kestä, älä lue palstaa.

Kun olin 16v. ja vielä nuorempi ja porukoiden kanssa risteilyillä, niin tunsin itseni saaliseläimeksi kun känniläiset, isän ikäiset äijät tunkivat iholle kuin kärpäset! Se oli ällöttävää! En pystynyt hahmottamaan miksi miehet jotka pistin "iskä-kategoriaan", käyttäytyivät noin ällöttävästi. Aikuisten miesten pitäisi kunnioittaa nuoren tytön kasvurauhaa ja käyttäytyä tätä kohtaan "isällisesti" ja kohteliaasti eikä traumatisoida tätä ja aiheuttaa hänelle elinikäistä miesvihaa.

Oma pikkusisko on nyt 15-vuotias ja niin kaunis ja suloinen ihminen. Toivon hänelle kasvurauhaa. Älytkää nyt vanhemmat äijät, että jättäisitte pikkutytöt rauhaan! Te ette ole heidän elämässään kategori

147, jokainen sunkaltainen tekee karhunpalveluksen kaikille normaaleille miehille. Tuollaista joutuu kuuntelemaan kasvaessaan niin paljon, että muuttuu nirsoksi.

Vierailija
148/150 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne kirjoitetaan sellaisia asioita,  joita kukaan ei sanoisi kasvotusten.

Mihin on Suomesta sivistys hävinnyt?

Nimettömänä kehtaa sanoa totuuden ja on hyvä ja minusta on hyvä että 100% totuus tulee ilmi, vaikka se onkin välillä julmaa ja rumaa.

Lisäksi moni ei voi kertoa totuuksia omalla nimellä, koska voisi saada vaikka potkut töistä, joka on sinänsä aika naurettavaa, että ihminen ei saa olla oma itsensä, jos haluaa pitää työpaikkansa.

Vierailija
149/150 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne kirjoitetaan sellaisia asioita,  joita kukaan ei sanoisi kasvotusten.

Mihin on Suomesta sivistys hävinnyt?

Nimettömänä kehtaa sanoa totuuden ja on hyvä ja minusta on hyvä että 100% totuus tulee ilmi, vaikka se onkin välillä julmaa ja rumaa.

Lisäksi moni ei voi kertoa totuuksia omalla nimellä, koska voisi saada vaikka potkut töistä, joka on sinänsä aika naurettavaa, että ihminen ei saa olla oma itsensä, jos haluaa pitää työpaikkansa.

Se on juuri näin, totuus sattuu.

Yksi hassu esimerkki on se, kun idols alkoi, siellä rupesi moni itkemään ja räyhäämään tuomarien edessä, kun äiti oli kotona sanonut "että minä osaa laulaa kauniisti", tässä on siis kyse ihan samasta ilmiöstä, kavereiden kesken sitä ollaan mielin kielin ja nimettömänä voi olla puolueeton tuomari ja kertoa ruman totuuden "ei jatkoo ja vaihda alaa"..

Vierailija
150/150 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mikset sitten sano sitä julkisesti omalla nimelläsi?

Olen eri, mutta kyllä olen sanonutkin juuri tämän asian ihan keskustelussa kasvokkain, kun aihe on tullut esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi