đĄđĄ Kaikki anonyymit keskustelupalstat lopetettava!
Koska kukaan ei valvo sisÀltöÀ.
TÀÀllÀkin on joka pÀivÀ mm. monta laitonta uhkausta, syyllistÀvÀÀ, vihamielistÀ, valehtelevaa, tuomitsevaa, perverssejÀ, pefofiilisia, vÀkivaltaisia ja rasistisia aloituksia.
Ei tÀmÀ ole mikÀÀn kunnon keskustelupalsta.
Poliisin tutkintaan joutaisi ja syyttÀjÀ asialle palstan yllÀpitoa kohtaan!
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestÀni tÀmmöinen paikka on just hyvÀ olla olemassa minne ihmiset purkavat pahaa oloaan.
TÀllÀinen palsta on hyvÀ siitÀkin syystÀ, ettÀ pÀÀttÀjÀt tietÀvÀt mitkÀ asiat vaivaavat ihmisten mieliÀ. Ilman nÀitÀ palstoja tulisi tosi kalliiksi palkata "korvia" kahvilohin kuuntelemaan ja ottamaan selvÀÀ mikÀ ihmisten mieliÀ painaa kulloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos ongelma on pahoinvoiva yhteiskunta ja poliitikot, jotka kiduttavat kansaa niin ratkaisu on kieltÀÀ keskustelupalstat?
Mulla ei sinÀnsÀ olisi mitÀÀn vakituisten pitkiÀ kahvitaukoja vastaan, mutta se ettÀ joka vuosi leikataan tukia ja vielÀ haukutaan pÀÀlle aiheuttaa kyllÀ pahaa oloa.
Olen myös tehnyt kaikki sijaisuudet, työkokeilut, palkkatukityöt mitÀ saanut ja ollut niissÀ niin kauan kuin on saanut olla. En ole saikuttanut ja tehnyt parhaani.
Tavallaan ehkÀ hyvÀ, ettÀ irtisanomissuoja heikkenee niin pÀÀsee muutkin nÀkemÀÀn mitÀ se työttömyys on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos ongelma on pahoinvoiva yhteiskunta ja poliitikot, jotka kiduttavat kansaa niin ratkaisu on kieltÀÀ keskustelupalstat?
Mulla ei sinÀnsÀ olisi mitÀÀn vakituisten pitkiÀ kahvitaukoja vastaan, mutta se ettÀ joka vuosi leikataan tukia ja vielÀ haukutaan pÀÀlle aiheuttaa kyllÀ pahaa oloa.
Olen myös tehnyt kaikki sijaisuudet, työkokeilut, palkkatukityöt mitÀ saanut ja ollut niissÀ niin kauan kuin on saanut olla. En ole saikuttanut ja tehnyt parhaani.
Tavallaan ehkÀ hyvÀ, ettÀ irtisanomissuoja heikkenee niin pÀÀsee muutkin nÀkemÀÀn mitÀ se työttömyys on.
Ja osa puhuu, ettÀ kun työttömÀt on ikÀnsÀ kotona. Tuskin on, jok vuosi on johonkin aktivoitu.
Suomessa on 181000 työkyvyttömyyselÀkkeellÀ, ettÀ ehkÀ meidÀt sitten kerrostaloissa sekoitetaan heihin. Myös nuoria on työkyvyttömyyselÀkkeellÀ.
Et sitten laittanut nimeÀsi aloitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Sananvapauteeni kuuluu saada sanoa ettÀ miehet tykkÀÀvÀt eniten 16-22 naisista. Jos et sitÀ kestÀ, ÀlÀ lue palstaa.
Kun olin 16v. ja vielÀ nuorempi ja porukoiden kanssa risteilyillÀ, niin tunsin itseni saaliselÀimeksi kun kÀnnilÀiset, isÀn ikÀiset ÀijÀt tunkivat iholle kuin kÀrpÀset! Se oli ÀllöttÀvÀÀ! En pystynyt hahmottamaan miksi miehet jotka pistin "iskÀ-kategoriaan", kÀyttÀytyivÀt noin ÀllöttÀvÀsti. Aikuisten miesten pitÀisi kunnioittaa nuoren tytön kasvurauhaa ja kÀyttÀytyÀ tÀtÀ kohtaan "isÀllisesti" ja kohteliaasti eikÀ traumatisoida tÀtÀ ja aiheuttaa hÀnelle elinikÀistÀ miesvihaa.
Oma pikkusisko on nyt 15-vuotias ja niin kaunis ja suloinen ihminen. Toivon hĂ€nelle kasvurauhaa. ĂlytkÀÀ nyt vanhemmat Ă€ijĂ€t, ettĂ€ jĂ€ttĂ€isitte pikkutytöt rauhaan! Te ette ole heidĂ€n elĂ€mĂ€ssÀÀn kategoriassa "ensirakastaja" vaan roolissa "iskĂ€" ja "isoisĂ€" ja "pappa". Tai ainakin he hahmottaa tuossa iĂ€ssĂ€ teidĂ€t nĂ€in.
Juuri tÀmÀn takia mielestÀni avoin mielipiteidenvaihto on tÀrkeÀÀ, ettÀ tÀllaisiin kommentteihin on mahdollista antaa selventÀvÀ vastaus. Se ei ole mikÀÀn "voitto" jos nuo kommentit mihin vastasin, poistetaan. Nuo vaan siirtyvÀt keskustelemaan "maan alle" ja tukemaan toistensa harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sananvapauteeni kuuluu saada sanoa ettÀ miehet tykkÀÀvÀt eniten 16-22 naisista. Jos et sitÀ kestÀ, ÀlÀ lue palstaa.
Kun olin 16v. ja vielÀ nuorempi ja porukoiden kanssa risteilyillÀ, niin tunsin itseni saaliselÀimeksi kun kÀnnilÀiset, isÀn ikÀiset ÀijÀt tunkivat iholle kuin kÀrpÀset! Se oli ÀllöttÀvÀÀ! En pystynyt hahmottamaan miksi miehet jotka pistin "iskÀ-kategoriaan", kÀyttÀytyivÀt noin ÀllöttÀvÀsti. Aikuisten miesten pitÀisi kunnioittaa nuoren tytön kasvurauhaa ja kÀyttÀytyÀ tÀtÀ kohtaan "isÀllisesti" ja kohteliaasti eikÀ traumatisoida tÀtÀ ja aiheuttaa hÀnelle elinikÀistÀ miesvihaa.
Oma pikkusisko on nyt 15-vuotias ja niin kaunis ja suloinen ihminen. Toivon hĂ€nelle kasvurauhaa. ĂlytkÀÀ nyt vanhemmat Ă€ijĂ€t, ettĂ€ jĂ€ttĂ€isitte pikkutytöt rauhaan! Te ette ole heidĂ€n elĂ€mĂ€ssÀÀn kategori
147, jokainen sunkaltainen tekee karhunpalveluksen kaikille normaaleille miehille. Tuollaista joutuu kuuntelemaan kasvaessaan niin paljon, ettÀ muuttuu nirsoksi.
Vierailija kirjoitti:
TĂ€nne kirjoitetaan sellaisia asioita, joita kukaan ei sanoisi kasvotusten.
Mihin on Suomesta sivistys hÀvinnyt?
NimettömÀnÀ kehtaa sanoa totuuden ja on hyvÀ ja minusta on hyvÀ ettÀ 100% totuus tulee ilmi, vaikka se onkin vÀlillÀ julmaa ja rumaa.
LisÀksi moni ei voi kertoa totuuksia omalla nimellÀ, koska voisi saada vaikka potkut töistÀ, joka on sinÀnsÀ aika naurettavaa, ettÀ ihminen ei saa olla oma itsensÀ, jos haluaa pitÀÀ työpaikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TĂ€nne kirjoitetaan sellaisia asioita, joita kukaan ei sanoisi kasvotusten.
Mihin on Suomesta sivistys hÀvinnyt?
NimettömÀnÀ kehtaa sanoa totuuden ja on hyvÀ ja minusta on hyvÀ ettÀ 100% totuus tulee ilmi, vaikka se onkin vÀlillÀ julmaa ja rumaa.
LisÀksi moni ei voi kertoa totuuksia omalla nimellÀ, koska voisi saada vaikka potkut töistÀ, joka on sinÀnsÀ aika naurettavaa, ettÀ ihminen ei saa olla oma itsensÀ, jos haluaa pitÀÀ työpaikkansa.
Se on juuri nÀin, totuus sattuu.
Yksi hassu esimerkki on se, kun idols alkoi, siellÀ rupesi moni itkemÀÀn ja rÀyhÀÀmÀÀn tuomarien edessÀ, kun Àiti oli kotona sanonut "ettÀ minÀ osaa laulaa kauniisti", tÀssÀ on siis kyse ihan samasta ilmiöstÀ, kavereiden kesken sitÀ ollaan mielin kielin ja nimettömÀnÀ voi olla puolueeton tuomari ja kertoa ruman totuuden "ei jatkoo ja vaihda alaa"..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, mikset sitten sano sitÀ julkisesti omalla nimellÀsi?
Olen eri, mutta kyllÀ olen sanonutkin juuri tÀmÀn asian ihan keskustelussa kasvokkain, kun aihe on tullut esiin.