Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhteessa eläville naimisissa oleville kysymys

Vierailija
30.05.2024 |

Toisaalla olevasta keskustelusta heräsi kysymys, miten salasuhteessa elävät huolehtivat omasta ja kumppaniensa seksuaaliterveydestä?

Jos harrastatte seksiä sekä kotona että vieraissa, ilman ehkäisyä, niin miksi? Ymmärrättekö lainkaan mitä kaikkea siitä voi seurata jos noin toimii? Onko yleistä, ettei seksuaaliterveydestä huolehdita?

Vai meneekö tämäkin samaan laariin kuin petoksessa eläminen muutenkin, ei vain välitetä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sinkku jolla seksisuhde varatun kanssa. Alkuun käytimme kortsua koska mulla ei ollut ehkäisyä. Sitten aloitin pillerit ja panemme paljaalla. No toki välissä oli yksi kerta kortsun kanssa kun jouduin migreenin vuoksi vaihtamaan toisiin pillereihin. Tietenkin tuolloin hajosi kortsu ja piti hakea elämänsä ensimmäisen kerran jälkiehkäisy ja ikää kuitenkin yli 40v.

Ja sä tiedät ettei sillä ole seksiä kenenkään muun kanssa?

Itsellä oli hieman vastaava tilanne, samassa iässä, ennen pillereiden aloitusta mentiin vain keskeytetyllä ja otettiin joskus riskejä ihan loppuun saakkakin. 🙄 Tällä hepulla ei ollut silloin myöskään vaimonsa kanssa seksiä joten...

No aika todennäköisesti on puolison kanssa seksiä. En ole kysyny eikä se mulle ku

En oikein usko miehen puolison pettävän. Niin rakastuneelta vaikuttaa ja tuntuu palvovan miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi