Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leppilampi sarja-ahdistelija

Vierailija
30.05.2024 |

No niin, Mikolla on jo vuosia ollut porttareita kauneushoitoloihin ahdistelun takia. Olisihan tämä pitänyt arvata. Mistä näitä sikiää ja miksi naiset sietävät tätä hiljaisuudessa? 

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/nyt-puhuu-hoitaja-mikko-leppilampi…

Kommentit (601)

Vierailija
61/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittää toi Beata. Jatkaa iloisia postailuja kuin ei mitään ja uskoo varmasti, ettei mitään tällaista ole ikinä voinut tapahtua. Ikää alle 30vee.. voi voi ihan surettaa hänen puolestaan, kun kaikki mihin uskoo romahtaa. Se on sitä elämänkokemusta hankintaa..

Minua ei säälitä yhtään. Ottanut tarkoituksella varakkaan miehen. Taitaa olla taas niin, että kun tulee vastoinkäymisiä ja ukko köyhtyy, niin akka löytää uuden.

Mikä varakas se Mikko muka on? Näyttelijät ei rikastu suomessa. Eikö se sanonu että oli pohjalla ja veljen piti auttaa pois kotiin ulkoailta.

Ilmeisesti nyt on hyvin pärjännyt. Iso ja hienoa asunto.

Vierailija
62/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota arvelinkin tapahtuneen. Mut eipä tuo kovin vakava rikos mielestäni ole, mutta väärinhän se silti on. Nyt vaan osui semmonen Lapin-nainen ettei painanukkaan villasella. Ehkä joku lesbo? Joku virka-intoilija kenties.

Odotin jotain erikoisempaa tapahtuneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomatonta p....a mitä seiska julkaisee. yksi hoitaja sanoo, että pelkää jos tämä tulee ilmi ja kuminkin sitten kertoo tälläistä. nämä jutut on näitten h..a naisten keksimiä juttuja, tämä sama ilmiö on ollut jo jenkeissä vaikka kuinka kauan. miksi ei kerrota hutsuista, jotka jatkuvasti huijaavat rikkaita/kuuluisia miehiä itselleen, vaikka eivät muuten vilkaisikaan heitä kohti. nämä jättiripset, töröhuuli, ja oranssiksi itsensä meikkaavat bimbot tulevat lopulta tuhoamaan loppujenkin naisten maineen ja miesten ja naisten kuilu kasvaa vaan koko ajan. ja sehän on vaan naisten voimaantumista, kun ne kehuu seksiä 16vuotiaiden poikien kanssa.

Vierailija
64/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin naisena miettinyt että mikseivät puutu saman tien asiaan jos kokevat epämiellyttävää käytöstä. Tuo homma voi jatkua näköjään vuosikausia ellei joku pistä sitä heti poikki.

Niin, että naisten vika, jos mies sikailee?

Vierailija
65/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen isä - sellainen poika... Törmäsin ysärillä vanhempaan Leppilampeen ja se kuvitteli säkkäräisine pitkine hiuksineen olevansa jumalan lahja suomalaisille naisille. Todella ällö flirttailija ja poistuinkin nopeasti paikalta.

Täh? Mitä se teki? Nehän on uskovia, eiks sillä ole "uusi" vaimo jonka kanssa laulaaavat.

Ei saa perätöntä väittää

Oli lipevä jutuissaan ja tuli aivan liian lähelle. Olin nuorena tosi kaunis ja viaton ja tuollainen nuljaska vaistosi sen heti. Ja siis tästähän on aikaa että hyvinkin voi olla uskovainen ja rallatella uuden vaimon kanssa nykypäivänä. En tiedä hänestä yhtään tuota kokemusta enempää.

Vierailija
66/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittää toi Beata. Jatkaa iloisia postailuja kuin ei mitään ja uskoo varmasti, ettei mitään tällaista ole ikinä voinut tapahtua. Ikää alle 30vee.. voi voi ihan surettaa hänen puolestaan, kun kaikki mihin uskoo romahtaa. Se on sitä elämänkokemusta hankintaa..

Minua ei säälitä yhtään. Ottanut tarkoituksella varakkaan miehen. Taitaa olla taas niin, että kun tulee vastoinkäymisiä ja ukko köyhtyy, niin akka löytää uuden.

Mikä varakas se Mikko muka on? Näyttelijät ei rikastu suomessa. Eikö se sanonu että oli pohjalla ja veljen piti auttaa pois kotiin ulkoailta.

Ilmeisesti nyt on hyvin pärjännyt. Iso ja hienoa asunto.

Kamala betonilaatikko. Ei mitään hienoa siinä ole. Sijainti on ainoa kallis.

Vierailija
67/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kyllä yhtään säälitä. Nainen täyttää tänä vuonna 30, ei ole mikään vasta aikuisuuden kynnyksellä oleva tyttö enää. Kyllä hän ihan tietoisesti on itse lähtenyt vähän vanhemman julkkismiehen matkaan ja tietänyt mihin lähtee.

Tulee vähän mieleen Miklu ja Metti tästä kuviosta. Vaimo saa instaan hyvää kontenttia ja laukkuja ja muuta roinaa, ja sen myötä voi vähän katsoa ohi sormien mitä äijä toilailee. Ei nämä eroa koskaan. Kun on kerran päässyt tuohon luksuselämäntyylin makuun niin eipä siitä haluta eron myötä luopua, kun vaihtoehtona on aiemman elintason romahtaminen.

Siitä voi toki olla montaa mieltä kuka alun perinkään lähtee tällaiseen kuvioon mutta aina näitä instafamous-wannabe-julkkistyrkkyjä tuntuu löytyvän. 

Vierailija
68/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskomatonta p....a mitä seiska julkaisee. yksi hoitaja sanoo, että pelkää jos tämä tulee ilmi ja kuminkin sitten kertoo tälläistä. nämä jutut on näitten h..a naisten keksimiä juttuja, tämä sama ilmiö on ollut jo jenkeissä vaikka kuinka kauan. miksi ei kerrota hutsuista, jotka jatkuvasti huijaavat rikkaita/kuuluisia miehiä itselleen, vaikka eivät muuten vilkaisikaan heitä kohti. nämä jättiripset, töröhuuli, ja oranssiksi itsensä meikkaavat bimbot tulevat lopulta tuhoamaan loppujenkin naisten maineen ja miesten ja naisten kuilu kasvaa vaan koko ajan. ja sehän on vaan naisten voimaantumista, kun ne kehuu seksiä 16vuotiaiden poikien kanssa.

Hyi mitä tekstiä. Tämmöisistä tukee mieleen että kirjoittaja on itse ahdistelija. Naisviha oikein huokuu läpi.

Vierailija
69/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska on kyllä paras paljastamaan näitä limanuljaskoja. Onko niin että muut lehdet suojelee suuria julkkikisia?

Vierailija
70/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi olla totta? Uskon kyllä, ei poliisille saa antaa väärää ilmiantoa, se on rikos josta joutuu itse syytetyksi ja saa tuomion, uhrille korvauksia. Ei näillä asioilla leikitä.

Vierailija
71/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska on kyllä paras paljastamaan näitä limanuljaskoja. Onko niin että muut lehdet suojelee suuria julkkikisia?

Seiskallahan on kuulemma diilit monen julkkiksen kanssa. Anna meille sisältöä säännöllisesti niin ei paljasteta sun toilailuja.

Vierailija
72/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalit canceloi. Joku vihjaa jotain anonyymina 10 vuoden takaa, ja toinen anonyymi vihjailee lisää, netti täyttyy kauhistelijoista. Jeesus kysyi kuka heittää ensimmäisen kiven, Karl Marx kysyy onhan kaikilla riittävästi kiviä.

Vierailija
73/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hän on aina ollut vastenmielinen ja lipevä.

Uskon täysin tuon käytöksen, koska Seiska ei ole koskaan joutunut perumaan yhtään juttuaan, eikä ole perättömiä julkaissut.

Seiska tarkistaa aina moneen kertaan juttunsa, ja henkilöt siellä takana, on luotettava media.

Yksikään julkkis ei ole voinut haastaa Seiskaa oikeuteen, koska heillä on todisteet ollut kaikesta mitä julkaisevat.

Yrittihän Hirviniemikin valehdella, ja syytti Seiskaa juoruista, niinkuin nyt Leppilampikin.

On hyvä, että näitä julkkisten häiriökäytöksiä tuodaan julki, jopa oikeuteen asti viedään keissejä.

Pidän sellaisia tapauksia hyvin törkeinä, joissa julkkikset ahdistelevat henkilöitä, jotka tekevät töitään.

Kun näistä julkisoidaan, niin se olkoon varoittava esimerkki julkkiksille, jotka luulevat saavansa tehdä mitä vain, kun heillä on valta-asema.

Ja kyllä on monen naistyöntekijän vaik

onko sulla lääkkeet ottamatta? seiska julkaisee jatkuvasti täysin perättömiä juttuja, mutta ei ihmiset jaksa viedä niitä eteenpäin. tässä sulle vaan yksi täysin satu juttu. jehtro rosted nähty vieraan kaunottaren seurassa. totuus oli, että kaunotar oli jehtron tytär! tämä oli lievimmästä päästä. kaikki fiksut tietää, se lehti täyttä kuraa.

Vierailija
74/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä tekstiä. Tämmöisistä tukee mieleen että kirjoittaja on itse ahdistelija. Naisviha oikein huokuu läpi.

Kyllä. Esittää toki muuta ulospäim. Täällä voi sitten alter egona kirjoittaa mitä oikeasti naisista ajattelee.

Vierailija
75/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota arvelinkin tapahtuneen. Mut eipä tuo kovin vakava rikos mielestäni ole, mutta väärinhän se silti on. Nyt vaan osui semmonen Lapin-nainen ettei painanukkaan villasella. Ehkä joku lesbo? Joku virka-intoilija kenties.

Eli naisen kehorauha on ihan pikkujuttu. Mitäpä pienistä, jos vähän kourii tms. merkityksetöntä? Opetetaan kaikki tyttärillemme, että on kaikkien mieten perusoikeus käpälöidä teitä mistä ja milloin haluavat.

Vierailija
76/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on rikos, jos minä olen hieroja tai fysioterapeutti, ja minun asiakas tarttuu käteeni ja vie sen munilleen.

Siihen loppui se asiakassuhde, ja tekisin rikosilmoituksen.

Ja en ole lapinnainen, en lesbo, enkä virkaintoilija.

Olen hoito-ja sosiaalialan ammattihenkilö, jolla myös yllämainitut koulutukset.

En tee töitäni siksi, että annan asiakkaideni tai potilaiden tehdä minulle mitä vain, kuten lääppiä,kosketella ja ehdotella.

Olen itse asiallinen töissäni, ystävällinen, palveluhenkinen ja ammattitaitoinen.

Asiakas maksaa minulle sovitusta työstä, ja minä hoidan sen hyvin.

Mutta rajani tiedän tasan tarkkaan, ja jokusen olen heittänyt ulos, jos yhdestä kehoituksesta ei ole mennyt perille sopimaton käytös.

Sinunlaistesi vähättelijöiden sekä leimaavien asenteiden vuoksi, hyvin monet, varsinkin hyvin nuoret palvelualojen ammattihenkilöt joutuvat sietämään sopimatonta, häiritsevää ja ahdistelevaa käytöstä, joka usein täyttää rikoksen tunnusmerkit.

Arvostan jokaista nuorta, niin naista kuin miestä, jotka kouluttautuvat paveluammatteihin, hankkivat näin elantonsa, ja tekevät työnsä hyvin.

Siksi kenelläkään ei ole oikeutta heihin kajota sopimattomasti, ei fyysisesti, eikä myöskään sanallisesti.

Vierailija
77/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin naisena miettinyt että mikseivät puutu saman tien asiaan jos kokevat epämiellyttävää käytöstä. Tuo homma voi jatkua näköjään vuosikausia ellei joku pistä sitä heti poikki.

Niin että miehet käyttäytyvät sopimattomasti, koska naiset eivät puutu asiaan? Ei. Mies itse on vastuussa omista tekemisistään.

Vierailija
78/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa esim. on joku kauneushoitola siellä, voitte kattoa mitä kaikkea hoitoja he tarjoaa, aika paljon, eims. jalkahoitoja, bikinialueen vahausta, savinaamiota, pedikyyriä...spa-jalkahoitoa 

https://www.eko-onneli.fi/palvelut

Aromaterapia n. 60 min.                                       

Ylellinen koko kehoa ja mieltä hemmotteleva vartalohoito kevein laaja-alaisin sivelyottein

Eve Taylorin aromaterapiakäsittely n. 75 min.

Eve Taylorin aromaterapiahoito on lempeä ja tuoksuva kokovartalokäsittely joka keveydestään huolimatta on tehokkaasti rentouttava ja erittäin lymfaattinen. 

Vierailija
79/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Seiska tuo julkkisten sikailut päivänvaloon. Länsimaisen sananvapauden airut tuo aviisi. Ah, kuinka raikasta.

Vierailija
80/601 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä miehiä vaivaa??? Eivätkö he ikinä opi?!

Sukupuolesta riippumatta ihminen tekee helposti rikoksia lisää, jos hän ei jää kiinni tai kokee kiinnijäämisen riskin olevan alhainen tai jos kiinnijäämisestä ei seuraa riittävän pahaa seuraamusta. Esimerkkinä useampikin ihminen, joka ajaa säännöllisesti ylinopeutta, koska sakkojen mahdollisuus on niin pieni. Kun sitten on tullutkin kaksi sakkoa, niin ajotyyli muuttuu tyystin, koska kolmannesta menisi kortti hyllylle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi