Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siirryin K-kauppojen asiakkaasta Prisman ja Lidlin asiakkaaksi, kyllä on säästynyt rahaa!

Vierailija
29.05.2024 |

Parempi valikoima, halvemmat tuotteet, kyllä kannattaa. Enpäs taida enää K-kaupoissa käydä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole parempi valikoima. K-ryhmän kaupassa toiveen esittäminen kauppiaalle on ihan tavallista toimintaa, mutta S-ryhmässä se on vuoden innovaatio (Alepan korttelitoive).

Vierailija
2/8 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kivaa olla palstahullu? 

Harmittaako naapurin k-kauppiaan Skoda Octavia vai mikä saa tehtailemaan aloituksia samalla tematiikalla?

Itse teen ostokseni k ryhmän kaupoissa ihan jo pelkästään siksi, että tuen rahoillani mielummin yksityistä yrittäjää kuin jotain kasvotonta saksalaisjättiä tai omituista osuuskauppa-yhdyskuntakerhoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako naapurin k-kauppiaan Skoda Octavia vai mikä saa tehtailemaan aloituksia samalla tematiikalla?

Itse teen ostokseni k ryhmän kaupoissa ihan jo pelkästään siksi, että tuen rahoillani mielummin yksityistä yrittäjää kuin jotain kasvotonta saksalaisjättiä tai omituista osuuskauppa-yhdyskuntakerhoa. 

Tämä. Erityisesti pienet kaupat ovat paikallisten yrittäjien vetämiä. S-ryhmän voittojen loppusijoituspaikkaa ei tiedä kukaan, mutta ainakaan "poonuksina" ne eivät palaudu asiakkaille.

Vierailija
4/8 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn K-kaupoissa, koska niissä ei näy ap:n tapaisia persaukisia valittajia.

Vierailija
5/8 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö vasta huomasit tuon elämän yhden perustotuuksista?

Vierailija
6/8 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Erityisesti pienet kaupat ovat paikallisten yrittäjien vetämiä. S-ryhmän voittojen loppusijoituspaikkaa ei tiedä kukaan, mutta ainakaan "poonuksina" ne eivät palaudu asiakkaille.

Saa kyllä aika yksinkertainen olla, jos kuvittelee omassa kaupassaan asioivansa Prismassa.

Vierailija
7/8 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kylällä on vierekkäin molemmat. S-ryhmän kaupassa työntekijät vaihtuvat viikottain, välillä ei puhuta kieltä ja ollaan ihan pihalla jos asiakas haluaa ostaa vaikka ässäarvan tai kaasupullon. Ketään ei kiinnosta tyhjentää parkkipaikan ylitsepursuavia roskiksia koska ilmeisesti se ei kuulu omaan toimenkuvaan. 

K-kaupassa on ollut samat työntekijät jo pitkään ja tuttu henkilökunta tervehtii iloisesti. Valikoima on hyvä ja jos jotain tuotetta toivoo niin voi olla että jo seuraavalla viikolla sitä saa. Kerran kun menin kysymään olisiko varastossa erästä leikkelettä mikä oli hyllystä loppunut, niin kauppias kävi itse tarkistamassa ja kun ei löytynyt niin tuli kädestä pitäen näyttämään minulle toisen tuotteen joka hänen mielestään on melkein yhtä hyvä. Viime viikolla hevi hyllyyn oli jäänyt nahistunut salaatti jota en its huomannut vaan meinasin ostaa huonon salaatin, mutta kun kassalla työskentelevä henkilö huomasi sen niin hän oma-aloitteisesti nappasi sen sivuun ja soitti radiolla kollegalleen että voisiko hän tuoda kassalle tuoreen salaatin juuri tulleesta kuormasta

Kun paikallinen urheiluseura hakee sponsoria tai koulun vanhempainyhdistys lahjoitusta joukuarpajaisten palkinnoksi niin paikallinen kauppias on usein ojentanut kätensä. Osuuskaupasta ei edes tiedä keneltä pitäisi kysyä

Näistä syistä käyn itse mielummin k-kaupassa. Kauppias pitää parempaa huolta omasta kaupastaan kuin satunnaista keikkavuoroa tekevä vuokratyöntekijä. 

Tietysti kauppiasvetoisuudesta seuraa myös se, että kaikki k kaupat eivät ole yhtä hyviä koska toiminnan laatu ja yrityskulttuuri riippuvat paljon kauppiaasta, niin hyvässä kuin pahassa. 

Vierailija
8/8 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista niissä K-kaupoissa on. Tänään kävin ja jopa mua suututti hinnat. Tilataan normisti Prismasta ja meillä isot ostokset.