Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on oppinut ohjaamaan ajatusta, on oppinut hallitsemaan kaikkia haitallisia ulkoisia voimia.

Vierailija
29.05.2024 |

Esim mikään ulkoinen vihollinen ei voi aiheuttaa mitään suurta kärsimystä, koska todellinen kärsimys muodostuu aina ihmisen omasta reaktiosta vihollisen aggressiota kohtaan. Kyseessä on tuon vihollisen toiminnan herättämä kiukku, katkeruus ja viha sekä näiden tunteiden seuraukset. Kyky tajunnan tyynnyttämiseen takaa sen, että voi kaikissa tilanteissa pitää mielensä tasapainossa. Jos sitä vastoin ei ole oppinut hallitsemaan omaa mieltään ja yrittää voittaa vihollisensa, hankkii itselleen helposti lisää vihollisia.

Ajatusten rauhoittaminen tekee myös mahdolliseksi kehittää itselleen erilaisia psyykkisiä kykyjä kuten selvännäköisyyttä ja telepatiaa. Kyky ajatusten hiljentämiseen on lähtökohta tajunnantutkijoiden sisäisessä psykologisessa työskentelyssä.

Ajatusten rauhoittaminen on apuneuvo, jonka avulla voi vapautua himoista ja niiden hyvin rajoitetuista maailmoista. Harjoituksen jokaisessa vaiheessa joutuu kohtaamaan ja voittamaan sille vaiheelle tunnusomaisen rajoittuneisuuden. Olennot elävät ja asuvat rajoitusten maailmoissa muun muassa siksi, että ne ovat sidoksissa näkyviin muotoihin, ääniin, tuoksuihin, makuihin ja konkreettisiin esineisiin. Sisäänpäin suuntautuneen keskittyneisyyden avulla voidaan askel askeleelta oppia tyynnyttämään nämä himot:

Herkeämätön keskittyminen kohteeseen, kunnes tajunta sulautuu kohteeseen ja muuttuu yhdeksi sen kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha ja agressio pelkää rauhaa, se on totta

Koittakaapa joskus tehä niin, että jos teillä syttyy riita jonkun ihmisen kanssa, niin olette vaan hiljaa ja ignooraatte sen huutelijan ihan täysin

Siin käy sellanen asia, että se vastapuoli ei saa reaktiota, joten se sekoaa ihan täysin, se on miljoona kertaa parempi keino kuin se, että lähtisi huutelemaan takaisin. 

Tää sama muuten toimii miesten ja naisten välisissä suhteissakin ja tämän keinon avulla pystyy manipuloimaan toista ihan mielettömän hyvin ja tehdä siitä täysin riippuvainen susta itsestäs. Mutta mä en halua lähtee avaamaan sen enempää sitä asiaa, ettei joku hölmöläinen käytä sitä väärin ja leikittele toisten tunteilla.

Vierailija
2/9 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista tekstiä, onko millä menetelmällä saavutettavissa tällainen olotila? Oletan että perus meditaatio ei riitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaan kuuloista. Mutta tällä hetkellä haluaisin löytää vain keinoja selvitä helteissä.

Vierailija
4/9 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahva veikkaus, että ap elää tuilla

Vierailija
5/9 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vahva veikkaus, että ap elää tuilla

Mitenköhän tuo taas liittyy mihinkään?

Vierailija
6/9 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha ja agressio pelkää rauhaa, se on totta

Koittakaapa joskus tehä niin, että jos teillä syttyy riita jonkun ihmisen kanssa, niin olette vaan hiljaa ja ignooraatte sen huutelijan ihan täysin

Siin käy sellanen asia, että se vastapuoli ei saa reaktiota, joten se sekoaa ihan täysin, se on miljoona kertaa parempi keino kuin se, että lähtisi huutelemaan takaisin. 

Tää sama muuten toimii miesten ja naisten välisissä suhteissakin ja tämän keinon avulla pystyy manipuloimaan toista ihan mielettömän hyvin ja tehdä siitä täysin riippuvainen susta itsestäs. Mutta mä en halua lähtee avaamaan sen enempää sitä asiaa, ettei joku hölmöläinen käytä sitä väärin ja leikittele toisten tunteilla.

Tää keino toimii palstallakin siihen Ukrainan fanittajaan. Ei vaan vastaa mitään, niin se alkaa itse kerjäämään huomiota ja pyytämään kommentteja hänen juttuihin :D Kivaa pikku psykapeliä

Vierailija
7/9 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei sitä kannata alentua toisten huonolle tasolle koskaan

Vierailija
8/9 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei nouse verenpaine kun teidän juttuja luen,ei teistä kukaan halua tahallaan kirjoittaa loukkaavasti,en ainakaan usko siihen.Pilkut ja näppäinvirheet pitää sallia,koska se ei ole juttujen pääasia.On vaikea kirjoittaa että viesti ei avaudu,suomenkieli kyllä taipuu moneen,murteet pistää miettimään mutta eiköhän niistäkin jotain tolkkua saada.Mietin lähetänkö vai poistanko mietteeni, no lähti se.

Vierailija
9/9 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen yksinkertasesti henkisesti heränneenä ihmisenä sen vaan niin, että tämä ihminen ei vielä ole saavuttanut samaa ymmärrystä kuin minä, hän elää siitä vanhasta edelleen, hän ei itsekään mahda sille mitään, koska hän ei tiedosta eikä ymmärrä omia käyttäytymismallejaan. 

Huom. Tämä ei tarkoita, että ajattelen olevani parempi, vaan puhtaasti sitä, että mulla ja loukkaajalla on eri vaihe menossa henkisessä kehityksessä.

<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi