Näytettekö tekin typerältä kesähatussa?
Kommentit (26)
Olen ajatellut joskus ostaa lenkille hyttyshatun, jossa harso. Pelkään että se säikyttää muut ihmiset hämärässä. Alkukesästä se voisi toimia, kun karkotteet eivät toimi aggressiivisiin hyttysvampyyreihin.
Joo mutta käytänkin sitten tahalleen "rumaa" hattua, siis jotain kalastajanhattua... :D
Koko ei saa missään tapauksessa olla pieni, vaan sopiva tai vaikka sitten väljä. Jos pelkäät lierihatun lähtevän tuulen mukaan, tee korvien etupuolille nätit nauhat, jolla saat hatun solmittua kiinni, jos myrsky yllättää. Joskus riittää, että riittävän pitkät nauhat saa takin, liivin tai puseron alle.
Hattu asetellaan niin, että on sopivasti otsalla, eikä liian matalalla. Tarvittaessa voi tietenkin myös aina nostaa otsalta hieman ylöspäin, kun varsinkin työssä kaikki hatut hieman liikkuvat paikaltaan.
Hiukset joko kiinni tai riittävän lyhyet sivulta, etteivät hapsota hassusti ja luo huolimatonta vaikutelmaa.
Jos materiaali tuntuu karhealta, hanki hyvin ohut yksivärinen, nyt kesällä vaikka valkoinen huivi hatun alla käytettäväksi. Harsomainen tai silkkinen on aika hyvä.
Naisena suosittelen kyllä kevyttä meikkiä ja varsinkin silmien ylärajausta, mascaraa ja kulmaväriä, niin erottuvat ihan eri tavalla ja näyttää kivalta.
Hatun käytön oppii vain käyttämällä hattua, aloittaa voi vaikka kotona ja omalla pihalla.
Voisiko olla että uusi vaate tai tyyli ottaa aikansa ennen kuin siihen tottuu? Nimittäin kun hatulliset ei mielestäni erotu mitenkään erikoisemmin massasta, tai saati että joku näyttäisi typerältä. Hatulla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän luulen että jokainen näyttää typerältä kesähatussa :D
Mutta silti kehotan jokaista käyttämään, jos haluaa suojautua auringolta.
Anna palaa. Mulla on sellainen ihana kukikas lierihattu, rinkelikorvikset, tyylikkäät aurinkolasit & liehuva maxihame. Nyt on kesä!