Lopettakaa toisten haukkuminen
Kommentit (54)
Tällä palstallakin nimitellään tosi törkeästi. Miettikää, miten se vaikuttaa teihin itseennekin, toisten haukkujat.
Samaa mieltä. On rasittavaa lukeakin ketjua, jossa on epäasiallista kielenkäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstallakin nimitellään tosi törkeästi. Miettikää, miten se vaikuttaa teihin itseennekin, toisten haukkujat.
Miten se minuun vaikuttaa??
Tää on totta. Silti ainoa mitä voi tehdä, on itse käyttäytyä ihmismäisesti, ja muut tekee mitä tekee.
Etsivä löytää, anovalle annetaan ja kolkuttavalle avataan. Mitä etsit, sitä löydät. Mitä pyydät, saat. Mitä ovea kolkutat, se avataan. Ymmärrätkö, mitä ajan takaa?
En usko, että se tällä palstalla loppuu. Nykymaailma on vaan mennyt niin pahaksi, että ihmiset ei enää välitä mistään mitään. Onneksi olen jo lähellä kalkkiviivoja ja sain elää hyvän elämän. Lapsillakin oli aivan erilaista koulussa ja muuallakin kuin nykyään.
Ihmiset voivat tässä Onnelassa todella huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ruokit omaa sisintäsi? Ketä seuraat?
Periaatteessa sinulla on pointti, ollaan aikuisia ja käyttäydytään, mutta sitten taas, ei rajoiteta puhetta koska kukaan ei voisi tulla pahoittaa mieltään eikä pahaa sanaa voi sanoa. Voi että kukkahattutädit.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan lopeteta!! Homot haukutaan aina ja vammaset heti perään.
Miksi?
Tuskin edes yksi sadasta haukkuisi kasvotusten vierasta ihmistä. Näppiksen takaa on hyvä huudella mitä lystää ja en ainakaan itse välitä vaikka kommentointejani haukutaan kuinka ala-arvoisesti vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ruokit omaa sisintäsi? Ketä seuraat?
Seuraan yhtä gurua...
Ihmisten pitäisi tehdä parannus. Vielä on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että se tällä palstalla loppuu. Nykymaailma on vaan mennyt niin pahaksi, että ihmiset ei enää välitä mistään mitään. Onneksi olen jo lähellä kalkkiviivoja ja sain elää hyvän elämän. Lapsillakin oli aivan erilaista koulussa ja muuallakin kuin nykyään.
Kriittisyyttä ylistetään, on ylistetty jonkun aikaa ja se onkin ihan tyypillistä. Valitaan hallitus, aletaan kritisoida. Valitaan puoliso, aletaan haukkua. Tehdään lapsi, aletaan arvostella. Työ on tietty perseestä. Kun on oikein oikein ystävä voi sanoa suoraan päin naamaa. Palstoilla anonyyminä.
Niinpä.
Hyvätkin ketjut menee pilalle kaikesta negatiivisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen alitajunta tietää vain itsensä. Joten aina haukkuessasi alitajuntasi ajattelee haukun kohdistuvan sinuun itseesi.
höpöhöpö