sanokaas miten saan ton muijan kerranki vonkaamaan multa munaa?
en haluu tehä aloitetta ainaaaaaaaaaaaah
Kuitenkin ihan hyvä munakin. 18cm pitkä ja
kestäväkin.
Kommentit (10)
Anna vaimollesi omaa aikaa, tee kotitöitä, hoida lapsia, jos teillä niitä on. Parasta esileikkiä on se kun mies tekee kotitöitä! Sitten järjestät teille yhteisiä hetkiä, joihin ei välttämättä kuulu seksiä. Vie vaimosi syömään, tuo kukkia, osta seksikkäitä alusvaatteita ja vaikka jotain kivoja leluja...
Muista jokapäiväinen hellyys, suukot, halaukset, silittelyt. Ja sanalliset rakkauden tunnustukset. Kerro kuinka ihana vaimosi on, kaunis, haluttava. Rakastellessanne kehu häntä ja hänen taitojaan. Ole hellä, mutta varmaotteinen. Ota vaimosi huomioon kaikessa, anna hänelle ensin orgasmi tai mieluummin monta...
Kumma jos ei vaimosi lämpene, suorastaan kuumene.
Ja yksi juttu, älä sano rakastasi muijaksi.
Onko tämä nyt merkki siitä, että vaimoni ei rakasta minua?
korkeintaan vähän kiusoittelet hellästi suukkottelemalla kaulaan tai niskaan, mutta et muuten koske tai hipelöi. Vain pieni kosketus ohimennen, mutta ei mihinkään kriittiseen paikkaan kuten rintoihin tai peppuun.
-Jatkat näin vaikka hammasta purren niin kauan kuin on tarvis...
en ymmärrä että joku voi kieltäytyä oman miehen tarjoamasta seksistä, nimimerkki puutteessa oleva tällähetkellä :)
Anna paljon läheisyyttä, halailkaa, makoilkaa nenut vastakkain, hiero vaimoasi...kyllä ne himot alkaa sitten hyrrätä
Ihan oikeasti ÄLLÖTTÄÄ, kun oma mieheni on nyt ollut ilman pari viikkoa (ja minä myös, mutta ei oikein harmitakaan), ja vihjailee siihen suunhtaan...MITÄ MITÄ MITÄ??? Kyllä nainen haluaa, että mies on se LUOLAMIES ja ottaa omansa! Mut ainakin saa kiihottumaan just sillä, että mies OTTAA kun haluaa, ja RAJUSTI!!!
Vai toivovat miehet tulevansa " raiskatuiksi" ?
No mä ainakin toivon! Elikä uskon, et monet naiset myös haluavat tulla raiskatuiksi! Revi sit siitä...miehet ovat Marsista, naiset Venuksesta, eli milloin opimme tuntemaan toisemme...emme varmaan koskaan...
vasta yli 22 cm alkaa olla pitkähkö.