Hyvä edullinen shampoo ja hoitoaine
Olen lukenut vanhoja ketjuja mutta silti avaan uuden sillä kaipaan lisävinkkejä.
Käytin ennen monta vuotta xz aito shampoota mutta koska se on muutettu sellaiseksi että "repii" hiukset aivan kamalaksi ja kuivattaa aivan överisti että oli pakko luopua. Olen nyt käyttänyt lv:n shampoota mikä ei ollenkaan kuivata päänahkaa mutta tuntuu jättävän siihen jonkin "kalvon"? Minkä takia mulle tullut hilsettä mitä ei koskaan mulla normaalisti ole. En tiedä johtuuko ehkä myös lorealin hoitoaineesta mitä myös olen käyttänyt mutta ei ole hyvä hoitoaine. Ostin tokmannin volume shampoota ja sensitive hoitoainetta ja niitä seuraavaksi kokeilen mutta onko jollain kokemuksia lisää shampoista ja hoitoaineista edullisella hinnalla?
Hoitoaineena käytin ennen tätä wellan fusionia mutta sen verran kallis että voisi siirtyä muihin hoitoaineisiin.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aussie
Tätä olin tulossa itsekin suosittelemaan. Tällä hetkellä on menossa sininen kosteuttava, muutkin ovat olleet hyviä. LV:n kierrän kaukaa, yhden pullon olen käyttänyt ja ikinä ei ennen eikä jälkeenpäin ole kutittanut päänahkaa niin paljon, näppylöitäkin tuli. Ilmeisesti allergiatunnus on saatu tuoksuttomuudella. Atooppiset tuttavani sanoivat samaa tuosta shampoosta.
Atoopikkona ja allergikkona yritin vuosia käyttää löytää sopivaa tuotetta muka allergiaystävällisistä tuotteista. Lopulta luovutin ja pyysin tuomaan kaupasta vaan jonkun shampoon, koska olin niin kyllästynyt koko touhuun. Sieltä sitten tuli joku silikonihajustehirvitys, mutta aloin käyttää sitä ja tadaa ongelmat loppuivat. Myöhemmin siirryin sitten silikonittomiin, mutta muuta kriteeriä ei enää ole ja ongelmat on pysyneet poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aussie
Tätä olin tulossa itsekin suosittelemaan. Tällä hetkellä on menossa sininen kosteuttava, muutkin ovat olleet hyviä. LV:n kierrän kaukaa, yhden pullon olen käyttänyt ja ikinä ei ennen eikä jälkeenpäin ole kutittanut päänahkaa niin paljon, näppylöitäkin tuli. Ilmeisesti allergiatunnus on saatu tuoksuttomuudella. Atooppiset tuttavani sanoivat samaa tuosta shampoosta.
Joo nimenomaan näppylöitäkin! Ihan märkivän pää oli yhdessä näppylässä päänahassa tuon shampoon jälkeen. Taisi sittenki olla sen shampoon syy tosiaan!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Yves Rocherin kiiltoa antava sitruunashampoo. On tosi riittoisaa ja maailman parasta.
Tätä täytyykin kokeilla. Sitruspohjaiset tuotteet tekee mukavan puhtaat hiukset ja päänahan.
Muistan joskus käyttäneeni tuota ja oli hyvää! Harmi kun pitää vaan tilata netistä ja postimaksut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Xz:n tuuheuttava Vanilla Cafe shampoo on aivan paras. Luottotuote jo vuosia, olen todella hilseherkkä. Tulee tuuheat, kiiltävät ja kiharatkin erottuu
Muuttuukohan tuokin koostumukseltaan yhtä kamalaksi kuin xz aito shampoo..? Voisin kokeilla ehkä tuota mitä ehdotit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Erittäin Hieno Suomalainen shampoo ja hoitoaine. Tähän sarjaan on tullut uusia ja parannettuja lisätuotteita. Itse käytän värjättyihin hiuksiini mustikkashampoota ja -hoitoainetta. Hyvä ja edullinen.
HAisee aivan hirveälle ja jos on hiukankin hätäinen huuhtelija, niin jää lähmänä hiuksiin. Kielsin miestä hankkimasta tätä enää ikinä misrään, vaikka ilman saisi. Itse en suostu käyttämään jo pelkästään hajun takia ikinä.
Tähän tulee nyt miljoona alapeukkua, mutta... Minulle ei sopinut oikein mikään shampoo, halpa, eikä kallis. Joku sai hiukset rasvoittumaan, toinen kuivatti liikaa, kolmas teki sähköisiksi, mitä milloinkin. Kunnes aloin lantrata shampoon keitteellä, johon tulee mm. rosmariinia, currynlehtiä, sarviapilaa ja ruusua. Nyt on ihan sama, mikä shampoo on pohjana, tukka on aina kiiltävä, ei rasvoitu, kuivu, eikä ole sähköinen. Hiukset on myös vahvistuneet paljon sen jälkeen, kjn aloin käyttää tuota, eikä niitä irtoa enää niin paljon kuin ennen.
Tällä hetkellä käytössä on Suomi Mustikka-shampoo, viimeksi taisi olla joku vähän kalliimpi tuote. Hoitoaineena käytän Lidlin hajustamatonta hoitoainetta.