Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä edullinen shampoo ja hoitoaine

Vierailija
29.05.2024 |

Olen lukenut vanhoja ketjuja mutta silti avaan uuden sillä kaipaan lisävinkkejä.

Käytin ennen monta vuotta xz aito shampoota mutta koska se on muutettu sellaiseksi että "repii" hiukset aivan kamalaksi ja kuivattaa aivan överisti että oli pakko luopua. Olen nyt käyttänyt lv:n shampoota mikä ei ollenkaan kuivata päänahkaa mutta tuntuu jättävän siihen jonkin "kalvon"? Minkä takia mulle tullut hilsettä mitä ei koskaan mulla normaalisti ole. En tiedä johtuuko ehkä myös lorealin hoitoaineesta mitä myös olen käyttänyt mutta ei ole hyvä hoitoaine. Ostin tokmannin volume shampoota ja sensitive hoitoainetta ja niitä seuraavaksi kokeilen mutta onko jollain kokemuksia lisää shampoista ja hoitoaineista edullisella hinnalla? 

Hoitoaineena käytin ennen tätä wellan fusionia mutta sen verran kallis että voisi siirtyä muihin hoitoaineisiin. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi omenaviinietikalla ja ruokasoodalla voit puhdistaa hiukset ja päänahan vain muutamassa minuutissa ja saada aikaan mahtavia tuloksia. Voit myös lisätä tiettyjä eteerisiä öljyjä joilla saa peitettyä etikan vahvaa hajua. Kukin eteerinen öljy toimii erilailla: teepuuöljy toimii hyvin hilseeseen, rosmariiniöljy toimii katkeileville ja irtoileville hiuksille, ja laventeliöljy rentouttaa päänahkaa.

Vierailija
22/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussie

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl cien natures shampoo ja hoitoaine 

Vierailija
24/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnier banana hair food shampoo ja hoitoaine. Ei ole edullisin, mutta ei kampaamohintainenkaan. Pesee puhtaaksi muttei liian kuivaksi. Ei jätä kalvoa. Tuoksu on tavallaan vahva, mutta raikas ja ei ainakaan minulla ärsytä. Näitä kannattaa etsiä tarjouksesta, normaalihinta vähän liian kallis. 

Vierailija
25/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Garnier banana hair food shampoo ja hoitoaine. Ei ole edullisin, mutta ei kampaamohintainenkaan. Pesee puhtaaksi muttei liian kuivaksi. Ei jätä kalvoa. Tuoksu on tavallaan vahva, mutta raikas ja ei ainakaan minulla ärsytä. Näitä kannattaa etsiä tarjouksesta, normaalihinta vähän liian kallis. 

Silikonipaskaa. 

Vierailija
26/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silikonipaskaa. 

Siis näissähän nimenomaan lukee etteivät sisällä silikonia. 

Vierailija
27/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnier on edullinen ja hyvä merkki, meillä käyttää lapset myös sitä lasten Garnier botanic therapy shampoota. Jättää hiukset ihanan pehmeiksi, helposti kannattavaksi, tuoksuu hyvälle ja sopii ihan jopa vauvoille, kannattaa kokeilla jos herkkä iho...

Vierailija
28/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aussie

Tätä olin tulossa itsekin suosittelemaan. Tällä hetkellä on menossa sininen kosteuttava, muutkin ovat olleet hyviä. LV:n kierrän kaukaa, yhden pullon olen käyttänyt ja ikinä ei ennen eikä jälkeenpäin ole kutittanut päänahkaa niin paljon, näppylöitäkin tuli. Ilmeisesti allergiatunnus on saatu tuoksuttomuudella. Atooppiset tuttavani sanoivat samaa tuosta shampoosta.

Vierailija
29/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Garnierin vihaaja alapeukuttaa kaikki kommentit ;D

Vierailija
30/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Garnier on edullinen ja hyvä merkki, meillä käyttää lapset myös sitä lasten Garnier botanic therapy shampoota. Jättää hiukset ihanan pehmeiksi, helposti kannattavaksi, tuoksuu hyvälle ja sopii ihan jopa vauvoille, kannattaa kokeilla jos herkkä iho...

Ei todellakaan sovi vauvoille! Oletko ihan sekaisin.

Vierailija
31/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Yves Rocherin kiiltoa antava sitruunashampoo. On tosi riittoisaa ja maailman parasta.

Tätä täytyykin kokeilla. Sitruspohjaiset tuotteet tekee mukavan puhtaat hiukset ja päänahan.

Vierailija
32/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaplex on laadukas ja hyvä, mutta sen haju on aivan kammottava löyhkä, joka jää hiuksiin seuraavaan pesuun asti. 

Vierailija
33/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LV sport shampoo, hoitoaine ja suihkugeeli samassa, 3 in 1

Kas kun et mäntysuopaa suositellut, pesutulos varmasti aivan yhtä "hellävarainen".

Kuule, kyllä se oli yllätys minullekin, että tuo tuote on hyvä. Superhyvä. Ja voihan toki olla, attä olen ainut ihminen maailmassa, jonka hiuksille se sopii. 

Vierailija
34/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun et mäntysuopaa suositellut, pesutulos varmasti aivan yhtä "hellävarainen".

Kuule, kyllä se oli yllätys minullekin, että tuo tuote on hyvä. Superhyvä. Ja voihan toki olla, attä olen ainut ihminen maailmassa, jonka hiuksille se sopii. 

Siis tässä puhutaan LV 3 in 1 sport shampoosta. 

Aussie kiiltohoitoaine, joka viimeksi ostettiin tytön kanssa teki hiuksesi aivan kamalaksi. Täysin kiillottomat ja sameat. Että ei ilmeisesti kaikille sovi kaikki..

Vierailija
35/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, höpö höpö nyt taas. 

Olen eri kirjoittaja, mutta tuo on hellä, pH 5. Käy herkälle iholle.

Mäntysuovassa pH 10.

-atopiaa sairastava-  

Vierailija
36/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normalista niitä löytyy, hiuksille kuin hiuksile ! Turha maksaa liikaa, parilla eurolla aivan mainioita.

Vierailija
37/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aussie

Minä käytin vuosia Ausseja. Ihmettelin miksi päänahkaa kirvelee ennenkuin tajusin että vaihda merkkiä, ehkä pähkinä on syyllinen. En ole alleginen mutta shampoon/hoitoaineen merkin vaihto tepsi.

Vierailija
38/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xz:n tuuheuttava Vanilla Cafe shampoo on aivan paras. Luottotuote jo vuosia, olen todella hilseherkkä. Tulee tuuheat, kiiltävät ja kiharatkin erottuu

Vierailija
39/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan

Vierailija
40/46 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olaplex shampoo ja hoitoaine.

Kysyttiin edullista markettishampoota. Olaplex ei ole edullinen.