Hämmentävää nähdä exä tai muu entinen seksikumppani uudessa onnellisessa suhteessa
Kun tietää, että se mies on umpisurkea siinä hommassa tai fyysisesti jotain vikaa. Esim mun exä viimeisinä vuosina hikoili älyttömästi ja se hiki haisi todella pistävältä, halut meni. Eräällä yhdenillanjutulla oli oikeesti niin pieni, ettei tuntunut missään. Somesta näin, että on nyt suhteessa ja nainen on tosi rakastunut, häntä ei kait pienuus haittaa ja hyvä niin!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea säkin mietit. Ehkä ne naiset ei oo niin seksin perään tai ovat vaan umpirakastineita eivätkä niin välitä pienistä epämukavuustekijöistä miehessä.
Tai sitten he eivät pidä epämukavuustekijöinä niitä samoja asioita joita ap piti.
Vierailija kirjoitti:
oli oikeesti niin pieni, ettei tuntunut missään
AP oli kaverinsa kanssa lyllertämässä pihalla. AP istui sillankaiteelle joen päällä ja veti housut alas. Sitten hän sanoi: "Kxsen tuon kanootin päälle, joka menee juuri ali!" AP:n kaveri siihen vastasi: "Ei siellä mitään kanoottia mene - se on heijastus."
Itse muksin kaikkia ja olen totaalinen ihmishirviö kaikinpuolin. Minuun verrattuna kirjaimellisesti kuka tahansa on parempi. Sitä olen ihmetellyt tosin, että miten haisuleilla voi olla lapsia? Miten haisuli voi harrastaa seksiä - toisen haisulin kanssa? Tiedätte haisulit: nämä ihmiset, jotka haisevat kaupassa toisen hyllyn takaa. Enkä puhu nyt likaisista, tupakansavuisista vaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Minuun ihastui eräs hyvin komea mies, hän oikein metsästi minua, no tutusteltiin sitten ja lopulta mentiin sänkyynkin. Pettymys oli valtava. Peniksensä oli erektiossa vain noin kolme senttiä, vaikka minä ole tiukka, (minut jouduttiin kursimaan kokoon vaginan koko mitalta vaikean synnytyksen jälkeen) en tuntenut mitään. Ja messuhallihuutelijalle sanon, että kaikki miehet ovat kertoneet, että seksi kanssani on ihanaa koska olen niin tiukka. Mies loukkaantui valtavasti kun en jakanut yhdessäoloa huonon seksikokemuksen jälkeen, kaipa hän aavisti syyn, vaikka yritin muuta syytä valehdella.
Hän loukkaantui siksi että valehtelit, ei siksi että et halunnut jatkaa hänen kanssaan liian pienen kalun vuoksi, mikä sinun olisi pitänyt rehellisesti (ei autistisen suoraan) kertoa.
Oli oikeesti pieni, sormen kokoinen