Hämmentävää nähdä exä tai muu entinen seksikumppani uudessa onnellisessa suhteessa
Kun tietää, että se mies on umpisurkea siinä hommassa tai fyysisesti jotain vikaa. Esim mun exä viimeisinä vuosina hikoili älyttömästi ja se hiki haisi todella pistävältä, halut meni. Eräällä yhdenillanjutulla oli oikeesti niin pieni, ettei tuntunut missään. Somesta näin, että on nyt suhteessa ja nainen on tosi rakastunut, häntä ei kait pienuus haittaa ja hyvä niin!
Kommentit (25)
Ehkä miehet kelpaavat niille naisille, muttei sulle
Kyllä mä oon iloinen, jos exä löytää rakkauden.
hämmentöisi, jos toinenvaihtaisi lennossa tai ihan heti pitkän suhteen jälkeen aloittaisi vakavan suhteen. Sellaista en toivoisi, mutta ei se enää minulle kuuluisi.
Et ole päästänyt irti niistä suhteista vielä kun tuollaisia mietit. Jokin jäi vaivaamaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Ei se koko vaan käyttötapa.
Pientä vaan on vaikea käyttää kovin monipuolisesti
Siellä katkeroitunut messuhalli huutelee, kun kukaan ei huoli vakavaan suhteeseen 🤭
Sehän on ihanaa että ovat löytäneet jonkun jonka kanssa kemiat kohtaa. Siitähän tuossa on kyse.
Minuun ihastui eräs hyvin komea mies, hän oikein metsästi minua, no tutusteltiin sitten ja lopulta mentiin sänkyynkin. Pettymys oli valtava. Peniksensä oli erektiossa vain noin kolme senttiä, vaikka minä ole tiukka, (minut jouduttiin kursimaan kokoon vaginan koko mitalta vaikean synnytyksen jälkeen) en tuntenut mitään. Ja messuhallihuutelijalle sanon, että kaikki miehet ovat kertoneet, että seksi kanssani on ihanaa koska olen niin tiukka. Mies loukkaantui valtavasti kun en jakanut yhdessäoloa huonon seksikokemuksen jälkeen, kaipa hän aavisti syyn, vaikka yritin muuta syytä valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Siellä katkeroitunut messuhalli huutelee, kun kukaan ei huoli vakavaan suhteeseen 🤭
No exän kanssa oli yli 20 vuoden suhde, et oli kait se suht vakavaa taloineen ja lapsineen. Äijä oli eron jälkeen jo parhaat päivänsä nähnyt, hämmensi että tosiaan kelpas vielä jollekin.
Ja sen verran sinkkuna tullut sen jälkeen elettyä, etten mikään messuhalli ole, painvastoin =)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siellä pienimunainen ääliö huutelee, et ole vissiin kenellekään kelvannut, sillä kahdensentin nysälläsi ei nyt vaan tee yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minuun ihastui eräs hyvin komea mies, hän oikein metsästi minua, no tutusteltiin sitten ja lopulta mentiin sänkyynkin. Pettymys oli valtava. Peniksensä oli erektiossa vain noin kolme senttiä, vaikka minä ole tiukka, (minut jouduttiin kursimaan kokoon vaginan koko mitalta vaikean synnytyksen jälkeen) en tuntenut mitään. Ja messuhallihuutelijalle sanon, että kaikki miehet ovat kertoneet, että seksi kanssani on ihanaa koska olen niin tiukka. Mies loukkaantui valtavasti kun en jakanut yhdessäoloa huonon seksikokemuksen jälkeen, kaipa hän aavisti syyn, vaikka yritin muuta syytä valehdella.
3 cm erektiossa on mikropenis ja siis lääketieteellinen ongelma.
Näin miehenä pakko kommentoida, että olisi jäänyt kokemukset naisista vähäisiksi jos olisi pippelin koko merkannut.
Onneksi olen hyvin aina kelvannut. Seksisuhteisiin on pyydetty jne. Nyt jo parisuhteessa ollut ikuisuuden.
Senkin tiedän, että jos kemiat kohtaa toisen haju on hyvä, vaikka se jonkun toisen mielestä olisi paha. Olettaen tietenkin että hygienia pidetään kunnossa.
Naisten alapäissä on muuten varmasti yhtäsuuri ero kuin miestenkin. Siitä ei vaan puhuta. Mutta ne ei ole kyllä ollut omalla kohdalla missään ratkaisevassa asemassa.
Kyllä toisen kanssa täytyy olla mukavaa että sänkyyn viitsii mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No exän kanssa oli yli 20 vuoden suhde, et oli kait se suht vakavaa taloineen ja lapsineen. Äijä oli eron jälkeen jo parhaat päivänsä nähnyt, hämmensi että tosiaan kelpas vielä jollekin.
Ja sen verran sinkkuna tullut sen jälkeen elettyä, etten mikään messuhalli ole, painvastoin =)
Ap
ihmeen kauan se mies noin katkeraa akkaa jaksoi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen satutäti siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen satutäti siellä.
Jos harrastaisit yhdenillan juttuja tai säätelisit enemmän niin ymmärtäisit. Miehiä on yllättävän paljon eri kokoisia.
Tää munkin pikkumunahoito oli komea ja menestynyt, hänelläkin takana 20 vuoden liitto ja aikuiset lapset. Toisille naisille se seksi ei ilmeisesti ole niin tärkeää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se koko vaan käyttötapa.
Pientä vaan on vaikea käyttää kovin monipuolisesti
No joo jos siis on oikeesti pieni. Se vaan tuntuu olevan joillekin naisille mielipideasia et mikä on pieni sillä joillekin alle 20 cm on automaattisesti pieni
No johan on taas teineillä jutut. :D
Kaikkea säkin mietit. Ehkä ne naiset ei oo niin seksin perään tai ovat vaan umpirakastineita eivätkä niin välitä pienistä epämukavuustekijöistä miehessä.
Jos sinulla on liian löysä?