Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klarnaan ei mene maksusuoritukset läpi

Vierailija
29.05.2024 |

Muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä tuo paskapulju ei informoi että maksuliikenne kusee? Ilmeisesti mikään ei mene läpi? Jonotuttavat ihmiskä kusisessa AI-chat-jonossa?

Vierailija
22/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ulkomaalainen pulju. Ruotsin kuluttajaviraston mukaan eniten valitettu.

Vaatii mm. asioita joita Suomen viranomainen neuvoo välttämään.

Ei enää ikinä. Ja länkyttäjille tiedoksi, velaksi en osta ikinä mutta klarna tunkee välikädeksi väkisin.

Riitatapauksissa taisteletkin sitten klarnan etkä oikean myyjän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt loppuu Klarnan käyttäminen. Monta vuotta mennyt hyvin, mutta tämä on anteeksiantamaton kupru.

Vierailija
24/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelmaa, koska en ole perseaukinen joka ostelee velaksi.

Minulla on enemmän rahaa kuin sinulla, mutta verkkokaupoista tilatessani olen valinnut Klarnan laskun, koska sen voi maksaa kuluitta 30 vrk sisällä. Sinä vissiin ostelet ja makselet sokkona.

Voin vakuuttaa sinulle pieni maksuvaikeuksissa ponnisteleva ystäväni, ettei sinulla ole enempää rahaa kuin minulla. En ostele velaksi, ja osittain siitä syystä olen varakas.

Minä en ole maksuvaikeuksissa, minä vain maksan verkkokauppatilaukseni mieluumin laskulla kuin luottokortilla, PayPalilla tai MobilePaylla, koska jos tavara menee palautukseen, ei tarvitse odottaa rahoja takaisin.

Vierailija
25/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelmaa, koska en ole perseaukinen joka ostelee velaksi.

Ai, sinäkö maksat verkkokauppaostoksesi tilauksen tehtyäsi, ennen kuin olet saanut tavaran kotiin? Rohkeaa.

Miksi en maksaisi, ikinä ei ole ollut ongelmaa kotimaisien kauppojen kanssa? Ei mun talous ja elämä ole jostain hiton kympeistä tai satasista kiinni vaikka paska menisi tuulettimeen. Ulkomaisista tuntemattomammista kaupoista ostan luottokortilla jonka saldon maksan nollille kerran kuussa.

No ei mullakaan ole ollut ongelmia kauppojen kanssa, mutta postin on. Kerran yritin hakea kallista marimekon mekkoa postilokerosta ja sepä lokero olikin tyhjä. Kukaan ei tiedä mitä sille paketille tapahtui. Sain kaupasta uuden tilalle, mutta huojensi mieltä silti se, että en ollut vielä maksanut tilausta ja maksoin vasta kun sain tuotteen käsiini. Tällaisessa vastaavassa posti voi pestä kätensä ja myös kauppa voi pestä kätensä jos oikein huono firma on kyseessä ja silloin on klarnan ostoturva vielä olemassa. 

Vierailija
26/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla ollut ongelmia? Mitä asiakaspalvelusta on infottu? 

Vierailija
27/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan huolettomasti tässä, koska moka ei ole minun päässä. Kyllä ne sen korjaa siellä. Olkaa siis huoletta tekin. Ihan salettiin he tietävät ongelman ja fiksaavat sitä parhaillaan. Jos heiltä tulee valitusta ja urputusta maksamattomasta laskusta, niin näytän pankin tositteen, että maksu on tililtä lähtenyt ja sillä sipuli. 

Mutta kyllä se vähän ihmetyttää, että millään tavalla ei tästä informoida. Voisivat vaikka laittaa sähköpostin, että vika on ja se korjataan. Näkyy vain sovelluksen yläosassa, että maksupalvelussa on häiriö. Sekin hävisi multa nyt eikä näy mitään. Onneksi luin tämän, koska olisin muuten maksanut sen toisen kerran ja vielä kolmannenkin kun olen niin kiltti.

Vierailija
28/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan päässyt läpi tuonne asiakaspalveluun ja saanut ohjeistusta miten pitää toimia?

Maanantaiaamuna pääsin. Sain ohjeen palata loppuviikosta uudestaan. Olin maksanut verkkokauppaostoksen laskun viime keskiviikkona, mutta asiakastililläni lukee edelleen että maksu on epäonnistunut. Se kuitenkin veloitettiin pankkitililtäni.

Siis käytännössä joku Tommi lässyttää siellä paskaa jos pääsee läpi, ja laittaa loppuviikosta takaisin AI-chat-jonoon tunneiksi? Mitä vttua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi