Miten joku pystyy ottamaan aurinkoa tällä helteellä?
Mun ei tarvii kuin käväistä auringossa niin tulee huono olo.
Kommentit (28)
Meilläpäin on pilvinen taivas, ei ole auringonottokeli.
Minä en pystyisi ottamaan aurinkoa missään säässä tai edes lähestymään niinkään ilman, että muuttuisi tomuksi.
Minusta tuolla ei ole edes kuuma vielä. Joku 30 astetta on sopiva lämpötila. Auringossa en tosin ole koskaan välittänyt lokoilla, sitä saa ihan riittävästi ulkona touhuamalla
Mä tykkään ottaa arskaa, ei haittaa vaikka on +30. Harvemmin tällaisia kelejä on meillä, joten itse nautin. Ja kyllä, tiedän ihosyövän mahdollisuudesta ym. mutta saahan sitä ihmisellä yksi pahe edes olla. Aika vähäistä tää mun auringonotto näillä leveyksillä kuitenkin on
Miten joku voi paska Taa housunsa.. 🙈😄
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ottavat väriä makaamalla. Tajutonta miten typeriä jotkut voi olla. Sitten itketään ja ollaan vuosia ikäisiään vanhemman näköisiä. Melanoomat tervetuloa.
Pitäisikö turpasi kiinni
Vierailija kirjoitti:
Auringonottajille tulee kaksoisleuka :)
Vitut tulee...
Tuokin on vähän kuin keisarin uudet vaatteet. Suomalainen luulee, että paahteessa nyt vaan kuuluu "ottaa aurinkoa" ja parasta ikinä on maata siinä käristymässä, tuntui miltä tuntui. Joukkopsykoosi tavallaan. Oikeissa kuumissa maissa ollaan visusti varjossa, siestalla jne. ja pukeudutaan esim. vilpoiseen väljään pellavaan.