Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku pystyy ottamaan aurinkoa tällä helteellä?

Vierailija
29.05.2024 |

Mun ei tarvii kuin käväistä auringossa niin tulee huono olo.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla tarvitse varsinaisesti aurinkoa edes ottaa. Riittää, kun lähtee pyöräilemään tai rullaluistelemaan teepaidassa, niin äkkiä tule käsiin väriä. Naama ottaa väriä myöskin.

Vierailija
2/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin saa väriä kun leikkaa nurmikkoa, kuntokin kasvaa samalla. Nyt istun hetken auringossa nauttimassa lämmöstä. Uimassa kävin jo ennen klo 7 ekan kerran. Ei malttaisi mennä sisälle ollenkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ottavat väriä makaamalla. Tajutonta miten typeriä jotkut voi olla. Sitten itketään ja ollaan vuosia ikäisiään vanhemman näköisiä. Melanoomat tervetuloa. 

Vierailija
4/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonpalvojien ihokin on karseen vanhan näköinen. Kaksoisleuka löytyy, uurteita paksuja jo alle 50-vuotiailla. En sääli. 

Vierailija
5/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku pystyy nauttimaan -20 asteen pakkasista, kun naama jäätyy vaikka mitä pukisi päälleen? Niin, nämä on semmosia juttuja, että toiset kestää paremmin kylmää ja toiset lämmintä.

Vierailija
6/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketus on muutenkin junttia. Harmi että sitä tulee väkisinkin, kun rakastan ulkoliikuntaa kesällä. Auringossa makoilusta en välitä. 

Vierailija
7/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auringonpalvojien ihokin on karseen vanhan näköinen. Kaksoisleuka löytyy, uurteita paksuja jo alle 50-vuotiailla. En sääli. 

Mä olen 64v mutta lähes rypytön. Dercoltè ja kaula sileät eikä normaalipainoisena ole kaksoisleukaakaan😆 Ja olen aina rakastanut ulkonaoloa ja aurinkoa vaikken ehdikään makoilemaan. Ruskea olen kyllä jo

Samoin ystävilläni, ei kyllä auringon "haitat" näy??

Vierailija
8/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ottavat väriä makaamalla. Tajutonta miten typeriä jotkut voi olla. Sitten itketään ja ollaan vuosia ikäisiään vanhemman näköisiä. Melanoomat tervetuloa. 

Tämä oli ensimmäinen ajatukseni. Käsittämätöntä, miten tietämättömiä/välinpitämättömiä ihmiset ovat, vaikka riskit tiedetään. 

Vierailija
9/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, no käyhän ihmiset 80 asteisessa saunassakin. Kun tietää että pääsee vilvoittavaan suihkuun niin ei se auringossa olo mitenkään kovin erikoista mun mielestä ole, ellei siellä vietä jotain 5h putkeen. Eri asia sitten jos ei makoile uikkareissa vaan tekee jotain fyysistä hommaa jotkut hiostavat haalarit päällä. Se on varmasti jo todella rankkaa.

Vierailija
10/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 64v mutta lähes rypytön. Dercoltè ja kaula sileät eikä normaalipainoisena ole kaksoisleukaakaan😆 Ja olen aina rakastanut ulkonaoloa ja aurinkoa vaikken ehdikään makoilemaan. Ruskea olen kyllä jo

Samoin ystävilläni, ei kyllä auringon "haitat" näy??

Ja peset kasvot aina pelkästään vedellä ja saippualla ja joskus harvoin sipaiset vain vähän jotain rasvaa? Etkä tietenkään meikkaa.

Vierailija
11/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat suojavoiteet, juotavaa ja uimarannalla jossa pääsee viileään veteen...

Miten  ja miten...

Meneväthän nuo samat tyypit etelänaurinkooonkin...

Vierailija
12/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän mieluummin päiväni niin että paheksun naama norsunveellä vauvalla kaikkea mahdollista. Hyi, aurinkoa! 😤

Vierailija
13/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelän rantalomilla tykkään makoilla auringossa, olen sellainen oleilija-lomailija, toki auringossa kestää max 30min, sitten kaivan varjon ja makoilen varjon alla useitakin tunteja kirjaa lukien ja välillä nukkuen. 

Mutta Suomessa en sellaista rannalla makoilua jaksa yhtään, ja nykyisin tuntuu, että Suomen aurinko paahtaa kahta kertaa pahemmin kuin vaikkapa Espanjassa. Ilman aurinkorasvaa iho punoittaa jo ensimmäisen 10 minuutin aikana ja laitankin aurinkorasvaa aina, kun lähden ulos, on se sitten kauppareissu tai terassille lähtö. 

Vierailija
14/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas sitä sitte pitäisi ottaa?

Vierailija
15/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli ensimmäinen ajatukseni. Käsittämätöntä, miten tietämättömiä/välinpitämättömiä ihmiset ovat, vaikka riskit tiedetään. 

Miten terveellistä on pysyä sisällä, kesät talvet?  Aina on huono sää ulkoilla, kun täällä lukee näitä narinoita.

Vierailija
16/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä tarvitse muuta tehdä kuin maata paikoillaan.  Kai nyt jokainen jaksaa makuulla olla? 

Itse en kyllä tuota ole harrastanut kuin ysärin alussa kun olin parikymppinen ja vähän hölmö vielä.  

Vierailija
17/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan varsinaisesti ota aurinkoa. Kyllähän jos nyt vähänkin ulkoilee niin tulee päivetystä luonnostaan. Käytän aina suojakert. voidetta, alkaisin punoittaa miltei heti jos en käyttäisi. 

Vierailija
18/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonottajille tulee kaksoisleuka :)

Vierailija
19/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten terveellistä on pysyä sisällä, kesät talvet?  Aina on huono sää ulkoilla, kun täällä lukee näitä narinoita.

Ei tarvitse mennä ääripäästä toiseen. Tottakai ulkona oleilu tekee hyvää, mutta pitää muistaa suojata itsensä joko vaatteilla ja/tai tarpeeksi tehokkaalla aurinkovoiteella eikä syyttä-suotta "grillata" itseään. 

Vierailija
20/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökillä olisi varmasti mukava olla. Itse ulkoilen, suojakert. voide, usein hellehattukin. Nytkin juuri tulin ulkoilemasta, tuomet ja kielot tuoksuvat ja kukkivat. Samoin pihlajat. Ja syreenit. Varsinaisesti en istu auringossa, en kuitenkaan tykkää istua sisällä koko kesää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi