Miksi olet täällä etkä panemassa?
Itselläni pari panokierrosta tyttöystävän kanssa just takana ja nyt hetki happea seuraavaa kierrosta varten.
No nyt se geeäffä siellä jo huutelee takaisin sänkyyn, joten pakko mennä takaisin panemaan.
Jani
Kommentit (20)
Jos ois hyvä pano et ois täällä.
Itse ainakin hyvän seksin jälkeen keksin paljon muuta kuin vauva palsta.
Täällä olen vain kun on supertylsää..
N
Mies on iltavuorossa. Eikä se jaksa sen jälkeen panna, joten ei tänään. Ehkä huomisaamuna, jos mulla käy tuuri.
Oletko harhainen? En minä siellä ole vaan täällä. Mene hoitoon hullu!
Mies ei pääse paikalle kuin harvoin. Onneksi voimme lähettää toisillemme kuumia oman kivan videoita.
Millaiset häppärit gf:llä on? Innie vai ulkonevat?
Ap oppii elämästä lisää, kun kasvattaa pari lasta eli joutuu tekemään elämässä kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Ap oppii elämästä lisää, kun kasvattaa pari lasta eli joutuu tekemään elämässä kompromisseja.
Ei se missään panemassa ole kuha huutelee vaan
On niin kuuma, ettei seiso. Seksihelteet tekee minulle tämän.
Koska kukaan nainen ei ole koskaan halunnut pisttä edes kädestä kiinni m35
Naiselta hajosi taas pillu. Mikä lie tällä kertaa. Verta vaan tulee. On jo ikää niin ettei ole menkat ainakaan.
Nainen karkasi kun yritin saada kiinni
Onhan tässä muutakin tekemistä. En tiedä miksi joku heittänyt tämmöisen syötin että tulee palstariippuvaiseksi?
Jouduin tulemaan töihin. Jostain syystä työnantaja ei ymmärrä, jos jää joka päivä kotiin panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin tulemaan töihin. Jostain syystä työnantaja ei ymmärrä, jos jää joka päivä kotiin panemaan.
Itse lopetin työnteon, ja voin panna joka päivä milloin vaan. Vaimokaan ei käy töissä. Suosittelen.
Katopa poikaa. Sullahan on puhuva nukke!