Mitä hyötyä on maksaa puhelinmyyntikielloista
Kun ne ei toimi. Taas pommitetaan 040 940- ja 045 775 -alkuisista numerosta aamusta iltaan kielloista huolimatta.
Kommentit (10)
Tee liittymästäsi maksullinen ja laita soittelijat pitoon.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan maksanut markkinointikiellosta. Miksi et tee sitä ilmaiseksi?
No ei ne ilmaisetkaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Tee liittymästäsi maksullinen ja laita soittelijat pitoon.
Ei voi, kun on työpuhelin. Se tässä onkin.
Onko muilla ongelmia noiden ylhäällä mainittujen numeroiden kanssa?
Mulla on toi Robinson-rekisterin myyntikielto eikä mulle tule myyntipuheluita. Mitä nyt operaattorilta aina silloin, kun puhelinliittymien määräaikaisuus on päättymässä, mutta sen mä sallin.
Työpuhelin käytössä ja ainoa kileto mikä voimassa on ilmainen. Hyvin toiminut ja osasyyllinen voi olla, etten osallistu kaikenlaisiin kilpailuihin jakaen numeroani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne ilmaisetkaan toimi.
Minulla Robison on toiminut !
Miksi ottaa mitään kieltoa, kun ei ne myyjät soita edes joka kuukausi? En edes muista koska olisi viimeksi joku kauppias soittanut. Enemmän on riesaa feissareista ja muista ständimyyjistä, niistä on vaikeampi päästä eroon.
Minua puhelinmyyjät pommittivat koko kevään ajan aamuisin ja iltaisin, jokaisena arkipäivänä. Sietämätöntä häirintää. Panin aina myyjän numeron estoon, mutta numerot vaihtuivat alinomaa...sitten erään myyntifirman kaikki numerot olivat estossa ja alkoivatkin soittaa tuntemattomasta numerosta, siis puhelinnumeroaan ei ollut näkyvillä
Laitoin markkinointikiellon Robinsonin kautta, näyttäisi että se toimii...nyt on rauhallista.