Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tärkeä kuivausrumpu on kerrostalossa?

Vierailija
28.05.2024 |

Kuinka tärkeänä pidät kuivaurummun hankkimista? Jos siis oma pesukone on, mutta ei mitään kuivaushuonetta tai pyykkinarua ulkona.

Luvattiin hankkia pojalle uuteen asuntoon pesukone. Tässä mietitään pientä päältätäytettävää tai sivustatäytettävää, jonka päälle tarvittaessa saisi hankittua kuivarin.

Itse olen aikuisikäni asunut asunnoissa, joissa on ollut joko oma tai taloyhtiön kuivari. Ei ole tarvinnut ripustella pyykkejä pieniin telineisiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kuivaava kone, loistava juurikin yksin asujalle.

Kaikkiin asuntoihin ei pysty edes erillistä kuivausrumpua laittamaan, jos on kovin vanha talo.

Vierailija
2/5 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin asuntoihin ei pysty edes erillistä kuivausrumpua laittamaan, jos on kovin vanha talo.

Hyvä idea! Onko nuo hyviä nykyään? Pojan asuntoon mahtuu kyllä koko torni. Ei tuossa tietenkään välttämättä asu vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeä mulle enkä ole omistanut sellasta ikinä. Pyykit mahtuu hyvin kuivumaan telineessä.

Vierailija
4/5 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea! Onko nuo hyviä nykyään? Pojan asuntoon mahtuu kyllä koko torni. Ei tuossa tietenkään välttämättä asu vuosia.

Kyllä ne on olleet hyviä aina. Meillä oli 15 vuotta kuivaava kone, kunnes hajosi.

Osta laatua ja mittaa tarkkaan, niissä muutamissa senteissä voi olla iso ero.

Vierailija
5/5 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tärkeä mulle enkä ole omistanut sellasta ikinä. Pyykit mahtuu hyvin kuivumaan telineessä.

Pojan asunto on tosi pieni. Eli oikeasti ei oikein mahdu pyykkiä kuivattamaan. Tai mahtuu, mutta ohi ei mahdu kävelemään kunnolla. Polkupyöräkin on "olohuoneessa".

Ap