Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt pidätystä tai rikosta livenä?

Vierailija
28.05.2024 |

Kerran näin ku olin onnibussissa niin bussi pysähty ja poliisit nappas jonkun miehen bussista mukaan 😮

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin yläasteella kävivät poliisit hakemassa yhtä poikaa kesken oppitunnin

Vierailija
22/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla haettiin naapuritalosta Maijaan pari kaveria... Pientä rötöstelyä näkee jatkuvasti, siihen ei kiinnitä huomiota. Sen sijaan haluaisin pidätyttää välittömästi kaikki ylihintaa ja kynnysrahaa kiskovat vuokraloordit ja pimeänä palkkaa maksavat 'pomot'. A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, oltiin n. 10-vuotiaina kaverin kanssa kävelemässä kotiinpäin, kun huomattiin että pienen kaupan ikkuna oli rikki ja ikkunasta hyppäsi mies kaljakorin kanssa ja juoksi pakoon. Varas ehti juosta kulman taakse, kun poliisit kaahasivat paikalle. Näytettiin poliiseille mihin se juoksi. (en muista käskikö poliisi jäädä odottamaan siihen kaupan luo, ainakin jäätiin) Poliisi sai varkaan kiinni ja kertoi että takin alus oli ollut täynnä tupakkaa.

Vierailija
24/24 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kun kerjäläiset käänsivät vanhalta mummolta arvotavaroita, tein ilmoituksen ja olin tätä myös käräjillä todistamassa. Muutaman huumehörhön nippuun laiton olen todistanut (olen asunut Jakomäki - Kontula - Mellunmäki) akselilla, muutama kevyt pahoinpitely ja Puhoksen ostarilla oli mielenkiintoinen tilanne meneillään kun siviilipoliisit (hieman Miami Vice tyyliset) pidättivät jonkun huumeiden kaupustelijan. Eli ei mitään vakavaa.