Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret ei halua hoitajiksi tai palveluammatteihin, koska setäihmiset ahdistelevat, lääppivät tai stalkkaavat

Vierailija
28.05.2024 |

Minua seksualisoidaan ja ulkonäköäni kommentoidaan jatkuvasti. Ahdistavin kokemus on someprofiilini stalkkaaminen ja härski kommentointi työpaikkani sivujen kuviin, joissa esiinnyin.

Minua on seurattu kotiin asti.

Eniten ahdistavaa on aina ollut se, että kaikkea pitäisi sietää asiakaspalvelutyössä ja jos vaatii asiallista käyttäytymistä, asiaton asiakas vetoaa asemaansa ja myyjänä ei ole valtaa opettaa asiakasta."

Otteet ovat Yhteishyvän verkkokyselyn vastauksista. Kyselyssä pyydettiin S-ryhmässä asiakaspalvelutehtävissä työskenteleviltä kokemuksia häirinnästä. Siihen osallistui 531 työntekijää.

https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/5d9e9877-a218-4983-8cfc-0f9b8ab787ad

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat (=ihmiset) ovat mulkkuja.

Vierailija
2/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Setäihmisiltä voisi kieltää tulon myymälään jos eivät osaa käyttäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huomiota setäihmiset hakee tuolla itsensä tyrkyttämisellä?

Vierailija
4/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Itsekin olen palvelualalla jossa joudun koko ajan miettimään milloin seuraava perv o pölähtää vastaanotolle. Onneksi alan olla vanha kurppa. Kaupoissa ym paikoissa joissa ongelma on vielä laajempi, olisi tärkeää omaksua asenne ettei myyjien todellakaan tarvitse sietää kaikkea. Creepparit ja predatorit ja muutkin asiattomasti käyttäytyvät urpot ottavat siitä muuten kaiken irti.

Vierailija
5/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ainakin palveluala on täynnä nuoria hyvännäköisiä naisia. Kahvilat, kaupat, kojut yms on tosi usein "miehitetty" parikymppisillä naisilla. Eli AP taas puhuu täyttä p*skaa. 

Vierailija
6/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan muuten kun näin appiukkoa ekoja kertoja niin se oli jotenkin outo. Otti jotain kuvia vielä. Siis todella ällöttävä. Paita auki napaan asti ja rintakarvat tursusi. Miten joku voi olla tuollainen? Yäk yäk yäk. 

Vierailija
7/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiakkaita on joka ikäluokassa, kummassakin sukupuolessa ja joka puolella Suomea.

Vierailija
8/8 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin juuri osoitetiedot ja rekisteritiedot salaisiksi kun työpaikalleni tultiin kommentoimaan ajotyyliäni.