Vähän epäilyttää kun samat myy fb-kirppiksellä paljon käyttämätöntä
Niin että laputkin on vielä kiinni. Tekeekö jotkut oikeasti niin paljon hutiostoksia vai onko nää niitä jotka ostaa -70 % aleista sdkä loppuunmyynneistä ja myyvät sitten puoleen hintaan? Ts. harjoittavat käytännössä yritystoimintaa veroja kiertäen? Ja kateuskommentit voitte työntää ahteriinne. Mikään muu ei estä itseäni toimimasta noin kuin moraali. Olen hoitanut monta vuotta palkatta erään yhdistyksen kahta kirppispaikkaa ja myynyt heidän hyväksi netissä joten tiedän että on siinä hommaa.
Kommentit (8)
Onko vaatteet suunnilleen samaa kokoa? Silloin voi olla kyse vain hutiostoista, jotka on jääneet kaappiin käyttämättömänä.
Vierailija kirjoitti:
Onko vaatteet suunnilleen samaa kokoa? Silloin voi olla kyse vain hutiostoista, jotka on jääneet kaappiin käyttämättömänä.
Joku vaatefriikki ostaa ehkä omaan käyttöön, mutta myy nopeasti eteenpäin. Jotkut kärsivät ostomaniasta ja kotiin kasaantuu liikaa tavaraa, jota ei oikeasti tarvitse. Etenkin silloin, kun jotain on myyty halvalla.
Kyllä itse ainakin tulee ostettua huteja. Kotona sitten jääkin kaappiin eikä tule käytettyä, jonkun ajan päästä ei enää edes miellytä.
Yhteen aikaan ostin lapsillekin vaatteita, kunnes uskoin, ettei makumme käykään enää yksiin. Niitä lapullisia nuorten vaatteita myin sitten Torissa, enkä todellakaan saanut maksamiani hintoja takaisin.
Minä kärsin bipolaarisuudesta ja maniassa lähtee mopo välillä käsistä. Jos mania kestää pitkään, niin kaapit täyttyy tavarasta, jota en ehdi edes käyttämään. Niitä sitten myyn pois. Ärsyttävää, kun ei minulle ole vielä löytynyt kunnon lääkitystä. Minut pitäis vangita netittömään saareen kun mania alkaa.
Tietysti kaikki nuo myyjät ei ole maniapäissään törttöilleet, mutta tämä on yksi vaihtoehto.
käräytin kerran tuollaisen pariskunnan . myynnissä oli 20 jopoa. olivatkin naapuritalossa ja pääsin katsomaan kun poliisit ratsas asunnon.
Yritystoiminnaksi se luokitellaan jos voitto on 5000 e vuodessa. Eli aika paljon saa paukuttaa tavaraa myyntiin, että kaikesta krääsästä kertyisi tuo summa. Joillekin tuo on harrastus ja mukavaa puuhastelua, jolla tienaa taskurahoja. Itse en sitä tee, mutta tunnen ihmisiä, jotka tarjoushaukkailevat ja laittavat heti myyntiin. Parin euron voitolla :D