Ei imetysaikana tarvitse laihduttaa, siinä laihtuu muutenkin ihan hulluna!
Kommentit (10)
Ei mulla kyllä lähtenyt imetyksen aikana yhtään kiloa. Sen sijaan, kun lopetin imetyksen raskauden aikaiset " ylimääräiset" kilot lähtivät kuin itsekseen muutamassa kuukaudessa.
Samalla ravinnolla olin raskaana ollessani, imetyksen aikana ja imetyksen lopettamisen jälkeen. Jostain syystä raskaana ollessani kroppani varastoi kaiken saamansa ravinnon ja piti niistä tiukasti kiinni myös imetyksen aikana.
Olen syöny aika paljon ja yllätyin, kun kävin puntarilla. Pari kg tippunut ihan itestään vähässä ajassa. Vaaveli syöny rintaa ihan urakalla ja hurjasti pikkuiselle tullut painoa, kun asuu rinnalla :) Näin jouhevasti nää ylimääräkilot siirtyy minulta sitä tarvitsevalle :D
ittellä on lähteny 3 kk kaikki raskauden tuomat kilot (17) mut kaikki ei välttämättä ole yhtä onnekkaita
On eri asia puhua raskausajan kiloista kuin ylipainosta. Itse aion laihduttaa imetysaikana, koska pelkkä imetys ei taatusti kaikki ylimääräisiä kilojani vie. Se on taas minun pointtini.
3
Vaikka imetin useamman kuukauden. Maitoa tuli kyllä hirvittävät määrät ja poika oli aika pulskassa kunnossa ;) Mutta tosiaan paino ei laskenut vaikka vähensin ruoan määrää ja liikuin enemmän. Vasta kun imetys loppui niin painokin lähti laskuun!!!
Ja maitoa tuli kuin lehmästä, joten ei se siitäkään ollut kiinni.
Siksi syön julmetusti, etten laihdu ja jotta maito riittää.
Siksi laihduttamista ei imetysaikana suositella, etteivät nämä haitta-aineet kulkeudu äidinmaitoon ja siitä vauvaan.
Multa ei lähtenyt kilon kiloa, vaikka imetin paljon ja pitkään (1v3kk). Imetyksen jälkeen vasta lähtivät loput raskauskilot.
Kyllä minä ainakin aion imetysaikana laihduttaa.