Mistä iloa eläkkeellä
Kun on ystävätön ja parisuhdeton....ero pitkästä liitosta
Kommentit (27)
Mulla on kyllä mies mutta elämme 2 eri maassa.
Mä nautin kuukausia vuodessa vapaudesta etelä-Euroopassa ihan yksin. Tai no käy tässä ystäviä ja lapsetkin tulevat viikoksi ja mies lomalle mutta ihaninta on olla itsekseen. Talossa ja pihassa riittää töitä, teen itselleni herkkuruokia jne
Olen saanut runsaasti paikallisia ystäviä ja lähden ummikkona retkille mukaan. Joka viikonloppu kyläjuhlia ja tekemistä. Itsestähän se on kiinni onko yksinäinen!
Ei kotoa kukaan hae!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alahan ryyppäämään
Ei tarvitse, sinä hoidat sen jo.
Eeei. Hoida sinä Omat hommmas.
Niin teenkin, eikä ryypiskely kuulu siihen.
4000euroa tilille,ihan mukavaa,menkää köyhät töihin.
Olen ollut viisi vuotta yksityisellä varhaiseläkkeellä ja nyt päättänyt hakea ja juuri saanut määräaikaisen työn johon lähden mielelläni. En jaksa vain olla. Rahaa minulla kyllä olisi riittänyt ilman työtäkin.
Puutarhasta saa iloa eläkkeellä. Minä ainakin laitan eläkkeellä kukat kasvamaan. Ihan sama salliiko laki siinä vaiheessa. Kymmenen vuotta vielä odottelua.
Vierailija kirjoitti:
Alahan ryyppäämään
Spurgut täällä neuvomassa...
Työväenopistossa voi syksyllä alkaa jotain kivoja harrastus-kursseja, esim posliininmaalaus tai muu vastaava kädentaitoja kehittävä juttu. Jään itse eläkkeelle muutaman vuoden kuluttua ja olen ajatellut, että johonkin tollaseen voisin mennä. Matkustelu on toinen, kun eläkeläisellä on vapaus lähteä koska vaan, ja voi katsoa edullisia äkkilähtöjä ja muita sesongin ulkopuolisia edullisia pakettimatkoja.