Olin viikon pois kotoa. Esim. vessanpönttöjä ei ole
kertaakaan edes sutaistu vessaharjalla. Ällöttävän näköisiä. Myöskään vessan ja kylppärin lavuaareja ei ole kertaakaan edes yritetty putsata, ihan on likapinta kertynyt, hammastahnaa pitkin poikin ka tasot ihan paskaiset. Pyykkiä ei oo pesty kertaakaan, iso vuori oli odottamassa. Eikä mitään muutakaan ole tehty, mutta sitä en odottanutkaan. Mutta ihan oman viihtyvyyden vuoksi tykkään pitää vessat siistinä, siihen riittää pieni pyöräytys silloin kun näyttää siltä, että alkaa likaa kertyä. Parin päivän välein siis suunnilleen.
No pointsit siitä ettei kukaan kuollut nälkään.
Kommentit (9)
Täällä se pyörii valittamassa vaikka pyykit on pesemättä ja vessakin siivoamatta. On se saamari laiska kun vielä kertoo viikon maanneensa.
Seuraavalla kerralla pysyt lopullisesti pois sieltä kotoa. Miksi annat tuollaista tapahtua? Alatko sä nyt siivoamaan vai?
Sama meillä, kukaan ei ole poissaollessani siivonnut ja minä sentään asun yksin, sotkua ei olisi pitänyt syntyä.
Älä tee mitään, ota hotellihuone tai halpa duunareille tarkoitettu vuokrakämppä ja anna tilanteen muhia. Eiköhän porukat tajua mistä kyse. Et ole mikään yleiskodinkone, jonka tulee ostaa sapuskat, tehdäkin nämä loisijoille ja pitää paikat puhtaana. Jos on teinejä talossa, niin sitä isommalla syyllä saavat hoitaa kotihommat, kun eivät tuo rahaa taloon. Luurit, some, yms. turha maksullinen viihde ja viikkorahat tauolle. Sinä itse mahdollistat tämän perseilyn, niin viihdykkeet ainoastaan tehtyä duunia vastaan näille tyypeille, jos ei ole kakruja ja perseilijä on suhteen toinen osapuoli, niin kandee lähteä nostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee mitään, ota hotellihuone tai halpa duunareille tarkoitettu vuokrakämppä ja anna tilanteen muhia. Eiköhän porukat tajua mistä kyse. Et ole mikään yleiskodinkone, jonka tulee ostaa sapuskat, tehdäkin nämä loisijoille ja pitää paikat puhtaana. Jos on teinejä talossa, niin sitä isommalla syyllä saavat hoitaa kotihommat, kun eivät tuo rahaa taloon. Luurit, some, yms. turha maksullinen viihde ja viikkorahat tauolle. Sinä itse mahdollistat tämän perseilyn, niin viihdykkeet ainoastaan tehtyä duunia vastaan näille tyypeille, jos ei ole kakruja ja perseilijä on suhteen toinen osapuoli, niin kandee lähteä nostelemaan.
Usein se perseilijä maksaa 90% yhteisistä kuluista, myös kaikki lasten kulut. Kannattaa muuttaa muualle, jos kiva kämppä ei kiinnosta ja yksiö lähiössä on unelma.
Onko aloittaja mies vai nainen?