Jatkuvasti tulee vastaus: valitettavasti valinta ei kohdistunut sinuun. Vaihdan alaa siis turvallisuus alalle
Kommentit (8)
Täälä sitä vasta tunkua on. Mitä oikein kuvittelet?
Miten kauan olet hakenut ja montako työpaikkaa? Jäin viime vuonna työttömäksi, 6 kuukaudessa hain yli 200 paikkaan kunnes vihdoin tärppäsi ja nyt olen tosi tyytyväinen! Epätoivon hetkiä oli mutta kannattaa vaan jaksaa!!
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan olet hakenut ja montako työpaikkaa? Jäin viime vuonna työttömäksi, 6 kuukaudessa hain yli 200 paikkaan kunnes vihdoin tärppäsi ja nyt olen tosi tyytyväinen! Epätoivon hetkiä oli mutta kannattaa vaan jaksaa!!
Oho, toivottovasti mullakin tärppää. Jo 8kk työttömänä ollut nyt eikä haastatteluja tule enää😩 ne ensimmäiset 3kk tuli muutamia haastatteluja, mut tässä sitä edelleen hakemuksia lähetellään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, toivottovasti mullakin tärppää. Jo 8kk työttömänä ollut nyt eikä haastatteluja tule enää😩 ne ensimmäiset 3kk tuli muutamia haastatteluja, mut tässä sitä edelleen hakemuksia lähetellään
T. Eri piti vielä mainita
Oletko siis käynyt jonkun alan koulutuksen?
Turvallisuusalallahan on tunkua, kun sinne otetaan kaiken maailman latvakakkosia. Opiskele alaa, jolle on 1) vaikea päästä ja 2) opiskelu on haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis käynyt jonkun alan koulutuksen?
2 ammattia on, ravintola ja kaupan ala. T. Se 8kk työtön
Toiset tienaa miljoonia vuodessa ja...