puuilo huijaa
Menin ostamaan Puuilosta tavaraa joita heidän verkkosivunsa lupaa -30 prosentin alennusta. Hämmästys olikin suuri kun kassa otti normaalihinnan. Näytän sitten puhelimella miten heidän sivuillaan on -30 prossaa kyseisistä tavaroista. Kassa sitten kysyy joltain radiopuhelimella joka vastaa ettei meidän myymälässä ole. Pitkin hampain maksoin sitten normaalihinnan mutta soitin asakaspalveluun. Siellä taas sanottiin että ilman muuta verkkosivun hinnat pätee. Vetääkö henkilökunta kyseisessä liikkeessä rahat omaan taskuunsa tai jotain?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
tokmannilla sama juttu, aika usein netissä on alennuksia heidän sivuillaan ja sitten itse liikkeessä ne onkin normihintaisia.
Varsinkin jo oikein hölmö ostaja ei ole tajunnut katsoa niiden tarjousten päivämääriä ja kampanja ei ole vielä edes alkanut, moni ryntää vaan suin päin kun näkee ilmoituksen, näitä hölmöjä näkee kaupassa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aina tarkkaan itse laskea hinta eikä luottaa myyjiin.
kun kympin tuotteesta pyydetään kassalla kymppi, niin pitää oikein alkaa laskemaan että montako prosenttia tästä tuli alennusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tokmannilla sama juttu, aika usein netissä on alennuksia heidän sivuillaan ja sitten itse liikkeessä ne onkin normihintaisia.
Varsinkin jo oikein hölmö ostaja ei ole tajunnut katsoa niiden tarjousten päivämääriä ja kampanja ei ole vielä edes alkanut, moni ryntää vaan suin päin kun näkee ilmoituksen, näitä hölmöjä näkee kaupassa paljon.
Kyllä minä olen saanut usein rahaa takaisin Tokmannilta kun olen tarkistanut kuitin. Oletan, että siksi siellä kysytäänkin, että haluaako asiakas kuittia. Toivovat ettei ottaisi ettei voi tarkistaa sitä.
Ei asiakas aina ole väärässä.
Rustassa oli juomia alennuksella eli lappu tuotteiden luona ja hinta se ja se. Kassa velotti täyden maksun. Asiakaspalvelija vieritti syyn kassalle, vaikkei mielestäni ole hänen vikansa vaan koko järjestelmä on viallinen, jos eri hinta kuin hyllyssä.
Ja ei ollut edes eka kerta joten ottakaa ne kuitit ja tarkistakaa ne.