Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esinahka

Vierailija
27.05.2024 |

Kummasta naiset pitävät, lyhyestä vai pitkästä esinahasta? Haittaako pitkä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Naisia on neljä miljardia joten ei ole sellaista esinahkaa josta "naiset" eivät pitäisi. Ja inhoaisi myös.

Nyt kun pippelit on mitattu tuhanteen kertaan mikrometriruuvin tarkkuudella niin voidaankin ruveta vatvomaan sitä "riittääkö mun esinahka naisille".

Vierailija
2/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, siis miten voi olla lyhyt tai pitkä esari? Mä oon törmännyt vaan ihan tavallisiin.Ei niissä mitään huomattavia eroja ole ollut.

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa minäkin ihmettelen?? Ja miksi ne munat pitää niin saatanan tarkkaan tutkia?? Eikö riitä, että nussiminen on kivaa ihan ilman lähempää esinahan tutkimistakin?

Vierailija
4/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen lävistys teillä on esinahoissanne?

Vierailija
5/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun täytyy kypsään ikään ehtineenä naisena tunnustaa ja kysyä, onko muita samanlaisia. Minulla on nimittäin jonkinlainen esinahkafetissi. En tiedä mistä se tulee, mutta pikkutyttönä kumminkin saunassa näin miehillä joskus näin ja joskus noin. Pohdin mielessäni sen merkitystä, siinä iässä vailla mitään seksuaalista. Myöhemmin minun on kiehtonut varsinkin se "pitkä". Ja kysyit "haittaako" se. Haittaa se, häiritsee ja omalla tavallaan kiihottaa sellainen runsas, norsumaisen paksu, miehekäs esinahka, joka hauskasti vetäytyy ja rullautuu terskan räystään taakse. Se nyt vaan saa minut kerrassaan hullaantumaan ja ajattelemaan, kuinka hurmaavaa olisi tai on päästä sille kihlautumaan.

Vierailija
6/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun täytyy kypsään ikään ehtineenä naisena tunnustaa ja kysyä, onko muita samanlaisia. Minulla on nimittäin jonkinlainen esinahkafetissi. En tiedä mistä se tulee, mutta pikkutyttönä kumminkin saunassa näin miehillä joskus näin ja joskus noin. Pohdin mielessäni sen merkitystä, siinä iässä vailla mitään seksuaalista. Myöhemmin minun on kiehtonut varsinkin se "pitkä". Ja kysyit "haittaako" se. Haittaa se, häiritsee ja omalla tavallaan kiihottaa sellainen runsas, norsumaisen paksu, miehekäs esinahka, joka hauskasti vetäytyy ja rullautuu terskan räystään taakse. Se nyt vaan saa minut kerrassaan hullaantumaan ja ajattelemaan, kuinka hurmaavaa olisi tai on päästä sille kihlautumaan.

Mitä tarkoittaa kihlautumaan? Siis jokin rengas siihen kullinpään poimuun?

Vierailija
7/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usassa sulle nauretaan!

Vierailija
8/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Ihan sama onko vai ei.

Vierailija
9/11 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kun se esinahka ei peitä miehen terskaa. Paljas peniksen pää on kiihottavan miehekäs, eikä mikään pikkupojan tuppikulli.

Vierailija
10/11 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Paljas" taitaapi olla hiukan hygieenisempi, koska ei ole jatkuvasti  "paketissa". 🥴

Vierailija
11/11 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen lävistys teillä on esinahoissanne?

Rapalan Professori on tällä hetkellä. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi