Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tänä keväänä Kelan päätökset ovat toistuvasti myöhässä

Vierailija
27.05.2024 |

Ylittäen lakisääteisen käsittelyajan. Eikö Kelalla ole mitään vastuuta noudattaa lakia? 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan työmarkkinatuen jatkohakemuksen tekemisestä? Jos on sairauspäivärahalla, niin pitääkö tehdä kokonaan uusi hakemus?

Aiemmin pystyi sairauspäivärahalla ollessa tekemään jatkohakemuksen ja laittamaan siihen tilanteen. Nyt en löytänyt sellaista vaihtoehtoa.

Mikäli joutuu nyt tekemään kokonaan uuden työmarkkinatukihakemuksen sairausloman päätyttyä, tuleeko siihen se omavastuuaika? Olen siis sairauslomalla oleva työtön. Menee niin hermot taas Kelan kanssa, tuntuu ettei mikään toimi!

Et ole töihin ajatellut mennä?

Vierailija
42/43 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niillä on ollut vähän kiirettä, kun on asumistukea koskevat lakimuutokset tulleet voimaan, on ollut viikossa noin. 50 000 käsiteltävää asiaa kun normaalisti on vain 30 000, ja sitä tahtia viikosta toiseen ainakin pari kk.

Ei kai tuo ole hakijan vika. Myöhästyneestä päätöksestä pitäisi saada tuhansien korvaukset. 

Eli muiden rahojen saamisen viivästyksestä pitäisi saada lisää muiden rahoja? ;D

Olen miettinyt, että tajuavatko nämä Muiden Rahoista vouhkaajat että monet meistä, kuten minä, on käynyt vuosikausia tai jopa -kymmeniä töissä ja maksanut järjettömät määrät veroja. Joten nyt, kun sitä apua tarvitsen en saisi käyttää niitä verovaroja koska ne ovat muiden? Loogista. Sinäkin voit jonain päivänä jäädä työttömäksi. Elämä heittelee, mieti sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkari-persu ei voi jäädä työttömäksi! Miksikö ei?

Koska äänesti Meiräm Pualuetta!!!