Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako ketään muuta ajan henki: " ei ole tarpeeksi resursseja" ...

Vierailija
27.01.2007 |

Resursseja ei niin mihinkään; ei terveyden- tai vanhustenhoitoon, ei opetustoimeen, ei mihinkään julkiseen parannukseen; ei vaikka veroja maksetaan aivan hirveästi. Suomi rapistuu, autioituu ja polarisoituu; rikkaat alkaa olla tosi rikkaita ja 90% väestöstä ei jää mitään; ei työtä eikä tuloja.

Työpaikalla on ikuinen resurssipula; koko ajan pitäisi säästää ja tehostaa vaikka töitä on nytkin liikaa. Mikään tulos ei riitä esimiehille, tavoitteet asetetaan saavuttamattomiin tai ne vähintään perustuvat siihen että alalla ei koskaan ole muuta kuin kasvusuhdanne. Minä en jaksa...

Millä te muut jaksatte työelämän puristuksessa? Millä kasvattaa lapsiin edes hitunen optimistisuutta tulevaisuuden suhteen kun itse en sitä näe.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän sama juttu, kun kiellettäisiin kaikilta suomalai

Vierailija
22/26 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne heikompilahjaiset pärjäävät tulevaisuudessa? Kaikista kun ei vaan ole vaativiin tehtäviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai palstaileeko täällä vain niitä, joilla menee superhyvin omien firmojen kanssa tai ovat töissä rahoitusalalla?

Vierailija
24/26 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole koskaan mennyt niin hyvin kuin nyt ja silti ei muka riitä rahat. Ihmettelen miten ne riitti 1970-80-luvulla huomattavsti parempaan palvelutasoon.

Vierailija
25/26 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja opetan lapsillekin, että yhteinen hyvä on parempi hyvä kun karkkipöhö sen jälkeen on kun on itselle kauhonut kaikki.

Vierailija
26/26 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä olen sekä ap:n että nelosen kanssa. Mutta pakkohan tässä on yrittää uskoa parempaan maailmaan, että meidän lapset olis niin fiksuja, että vaatisivat parempaa ja niin rohkeita, että uskaltaisivat nousta barrikaadeille ja tekisivät maailmasta paremman. Meistä ei siihen näköjään ole.